Dag meiden, Voordat mijn 2e er is wil ik mijn werkdagen veranderen. ik werk nu: di, wo, vrij nu heb ik 2 opties ma, wo, do di, wo, do welke zouden jullie kiezen en waarom? is het wel fijn 3dgn achter ellkaar werken? heeft weekend van 4 dgn voordelen? of toch lekkerder als werkdagen gesplitst zijn? Help? alvast bedankt.
ik werk ma, di, wo, vind het erg prettig drie dagen achter elkaar, kan echt 3 dagen mijn aandacht bij mijn werk houden en daarna er 4 dagen voor mijn kind zijn. Wel denk ik dat alles op den duur went en zo zijn voordelen heeft
Ik werk precies dezelfde dagen als jij en ik vind het heerlijk zo. Als ik het zou veranderen zou ik wo, do, vrij kiezen. Dan is het even bikkelen maar dan heb je lekker 4 dagen vrij. Ligt er denk ik ook aan hoe je opvang geregeld is en hoe stressvol dat is zeg maar... zo moeten mijn vriend en ik op dinsdag allebei werken en gaat Louise naar het kdv maar dat vind ik toch wel de meest zware dag van de week.
voo rmijn gevoel werk je efficienter als je achter elkaar werkt. maar aan de andere kant is zo'n rust dagje tussen door ook erg lekker
bedankt meisjes ik dacht dat ik er uit was. maar dan zou ik op di niet werken, bednek me net dat ik 1x mnd een vergadering op di heb, eerst maar kijken of ik die kan verplaatsen. denk dan dat kies voor ma, wo, do denk lekker dag er tussen, en dan ook eens profijt hebben van pasen en pinksteren, heb ik al n paar jaar niet. Al die dagn vallen op mijn vrije dag