Waar kijk je naar uit??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty87, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Wij zitten nu in ronde 9 in en ik betrap mezelf er stom genoeg op dat ik meer aan het denken ben 'wanneer is het nou zover' en 'volgens mij lukt het ons NOOIT :(' ipv dat ik denk aan alle mooie en leuke dingen die ons te wachten staan als het zover is!!

Zoals spulletjes uitzoeken, kleertjes kopen, iedereen het goede nieuws vertellen, en dan je BABY vasthouden na al die maanden :)

Misschien willen meer mensen delen waar ze over dagdromen en naar uitkijken?
    Zodat ik weer wat meer positieve gevoelens erbij kan toveren en de negatieve gevoelen kan verbannen! :)

Liefs Kitty

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik kijk uit naar de eerste keer bij de VK en een mooie eerste echo. En dan durf ik ook uit te kijken naar hoe we dit nieuws gaan vertellen!

Hopelijk is het snel raak bij jullie!

3. Kruimel24

Kruimel24 Niet meer actief

Wij zijn nog niet eens echt begonnen, maar ik fantaseer al een half jaar over van alles en nog wat!

Babykamer, kleertjes, flesjes geven, baby in bad doen, bevallen, een dikke buik hebben...

4. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh jaa baby in bad doen, lijkt me zóóó enig! :D

En ook heel spannend zo'n eerste afspraak bij de vk!! :)

Bedankt voor jullie reactie!:D

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    De eerste keer je kleintje voelen bewegen in je buik, de eerste blik van herkenning als je kleintje er is. Het eerste kraaitje van plezier. Zo kan ik volgens mij nog wel even door gaan :);)

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Uhhm ik kijk toch echt het meest uit naar 2 strepen!!:p
    Alle eerste dingen heb ik al een keer gehad en is GEWELDIG!
    Nu kijk ik uit naar de eerste echte woordjes... Op dit moment zegt mijn zoontje alleen "verstaanbaar" papa en nee! Hihi dus nu mama en de rest;)

7. Naad26

Naad26 Lid

5 aug 2012
    66
    10
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw echt geweldig om over dag te dromen.. Ik kijk het meest uit
    Naar die 2 streepjes inderdaad, en iedereen het grote nieuws vertellen, en natuurlijksamen met mijn man ons kleintje in onze armen mogen vasthouden!!! Ik kan echt niet wachten!! En mijn man al helemaaaaaal niet. Dames even een off topic vraag: zijn jullie mannen ook zo enthousiast over het hele baby gebeuren? Dus echt al doen alsof je een baby in je buik hebt, al praten alsof er al een kleine rondloopt, namen verzinnen, en ook enorm teleurgesteld zijn wanneer je toch ongi word :(

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik fantaseer/kijk uit naar he moment dat de test positief is en zo enorm blij ben daarmee. De echo, de zwangerschap en word het een jongen of een meisje en uiteraard de naam.

Het moment dat je de baby in je armen kan houden en alleen maar verliefd kan kijken naar die kleine.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Naad mijn vriend wel. Hij is helemaal in de wolken dat we samen bezig zijn met een kleintje. Hij loopt namen te verzinnen en ziet het al helemaal voor zich!

10. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook als eerst het meest uit naar de positieve test,
    oooh ik kan niet wachten om die in het echt in mijn handen te zien! en ik denk ook al na over of ik borstvoeding wil gaan geven of een flesje en wordt het een flesje welk flesje neem ik dan haha erg he !? ooh en hoe ga ik het vertellen aan me familie, vrienden. wat voor soort babykleertjes vindt ik leuk welke wagen enz..... !!!!

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook uit naar de twee streepjes,bedoel STREPEN!haha maar ook naar het zwanger zijn en je kindje na de bevalling vast te hebben,lijkt me echt geweldig..

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Als eerste kijk ik uit naar de eerste positieve test!!
    Waar ik nu al week bij word is de gedachte aan het handje van mijn kindje in de mijne. Smelt, smelt.

13. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Wij kijken natuurlijk ook enorm uit naar die 2 streepjes en hebben hier op de site al ideeën opgedaan over hoe we het gaan vertellen. Het lijkt me ook geweldig om zwanger te zijn en vol trots met een dikke buik rond te lopen. Verder hou ik heel erg van zwemmen dus de eerste keer babyzwemmen lijkt me super. Mijn man is er ook helemaal mee bezig, zodra men ei is geweest doet hij af en toe al net of er een baby in mijn buik zit en geeft dan een kus op mijn buik en praat er tegen :p ik kan niet wachten tot hij echt tegen een kleintje in mijn buik kan praten.

14. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik kijk ook het meest uit naar die twee mooie duidelijke strepen! En naar de dikke buik, de eerste vk afspraak, de eerste echo, het eerste schopje, alle eerste dingen eigenlijk :p Maar het meest nog wel naar het moment dat we voor het eerst ons kindje in de ogen kunnen kijken! Was het maar zover..

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het moment dat ik het mijn man vertel en dan hoe we het onze ouders vertellen. Vooral mijn moeder en mijn schoonvader zullen buiten zinnen (van blijdschap dus haha) zijn.

En dan naar het krijgen van een buikje en de echo. Dat zal het allemaal wel heel echt maken.. als je het echt ZIET. Kan verder dan dat echt nog niet denken, maakt me verdrietig..

16. Naad26

Naad26 Lid

5 aug 2012
    66
    10
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echt leuk is dat eh!!! Zo samen dagdromen.... Heerlijk!

17. Naad26

Naad26 Lid

5 aug 2012
    66
    10
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    .
    ~ Deze doet het em gewoon!!!! Al kijken welke flesje je gaat gebruiken voor flesvoeding hihi! Echt suPer!!

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Allereerst? Een positieve test en dan een goede echo.
    Daarna.. de 12 weken voorbij...
    eerste schopjes, 20 weken echo, en dan SHOPPEN

En dan, uiteindelijk, hét moment... Die kleine voor het eerst zien:)

19. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Haha shoppen idd!
    En dan als we die kleine uk eindelijk hebben, naar de ouders bellen en zeggen 'Het is geboren' omdat we graag willen dat ze het pas weten wat het is geworden in het ziekenhuis! :D Ze wisten het bij ons dochtertje gelijk.

20. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke reacties allemaal! :D
    Weer heel wat leuke dingen erbij hihi :)

Helaas is mijn man er niet zo mee bezig, en omdat we het nog tegen niemand verteld hebben voel ik me er soms best eenzaam in!! :(

Hij was eerder toe aan kinderen dan ik, maar nu we eenmaal bezig zijn heeft hij toch een instelling van 'als het zover is' ipv nu al erover praten/dromen!

Sterker hij vroeg gisteren pas voor het eerst hoe het eigenlijk zit met de eisprong en het vruchtbaar zijn enzo (zijn al 9 maanden geleden gestopt met de ac).. maar eigenlijk was ik allang blij dat hij er eindelijk interesse in toonde :D voelde me gelijk niet meer zo alleen!!

Liefs

Deel Deze Pagina