Dagenlang pijn, herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik begrijp het!! Voel het nog heel lichtjes de steekjes maar echt niet meer zo als de dagen ervoor, gelukkig!:)
    Ik hou jullie op de hoogte!:):)

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Mijn pijn was sinds gister weg en toen was mijn ovulatie test biiiijjjjnnnnna positief en vandaag echt (sochtends nog even getest voor we gingen vliegen). Hopelijk betekent het voor ook dat je ei in aantocht is :)

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    hahaha goed te horen!:):) ik heb het nog heeel lichtjes. Had jij ook pijn aan 1 kant? Ik gebruik geen ovulatie testen, ga vanaf volgende cyclus temp bijhouden. ( maar hopelijk is dat dan niet meer nodig hahaha ;) )

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik had er tot deze cyclus helemaal geen last van en nu inderdaad alleen rechts. Maar het is weg.
    Ik gebruik alleen ovulatietests, dat temperaturen vind ik te veel gedoe... Ik ben soms best lui en vergeetachtig dus dag elke dag op dezelfde tijd temperaturen gaat mij vast niet langer dan drie dagen lukken!

5. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb dit een tijd lang gehad. Altijd links pijn. Ben er zelfs voor naar de gynaecoloog geweest omdat ik me zorgen maakte. Voelde het vooral als ik tegen de wastafel leunde tijdens bv tandenpoetsen. Maar het meeste pijn deed het wanneer ik op mijn rug lag en er zelf op drukte. Volgens de gynaecoloog ligt mijn linker eierstok erg oppervlakkig en daardoor vlak onder mijn huis zegmaar. Ben vrij slank dus vandaar dat ik het erg voelde. Na mijn eisprong was het weg. Dit is de tweede maand dat ik er bijna geen kast van heb dus daar ben ik blij mee:)

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Jemima, ik snap je punt haha, moet ook nog even afwachten of het mij gaat lukken elke dag, maar dan weetje wel zeker of je eisprong is geweest of niet. Ovulatietesten zeggen niet altijd alles heb ik gelezen. We zullen het zien:):)

Chantal, klinkt bekend! Het zijn idd bepaalde bewegingen. Ik ook veel met rug en buikliggen, dan komt er druk op te staan. In ieder geval goed te horen dat het niets ernstigs is en dat het dus gewoon voelbaar is omdat je slank bent. Ik heb maatje 34-36 dus wie weet heb ik daar dan ook wel last van. Het was na jou eisprong weg, heb je dat gezien met testen dat je die ook echt had? Het is voor mij namelijk even afwachten of mijn eisprong nog tijdens of na de krampjes zijn:)

Deel Deze Pagina