Zal het lange verhaal beetje kort houden, ik heb diepe endo en adenomyose, was aan de pil. Tot mijn second opinion afgelopen 15 augustus, waarbij de gyn me zei dat ik een eisprong had gehad. Tijdens pilgebruik, toen gestopt met de pil, bloeding gehad en net de ovu testen begonnen Nu aan dagenlang positief en gister een zwangerschapstest gedaan. Een streepje Vanmorgen weer een streepje, wel vaag maar wel aanwezig. Kv2v5 liet ook een streepje zien, vaag maar wel daar En nu zelfs vanavond op de easy@home weer een streepje Ik heb geen idee of dit wat kan zijn of hoe ver ik ben als het wel raak zou zijn. Het zou eigenlijk niet moeten kunnen... wie heeft hier wat nuttigs over te zeggen, ik ben de weg ff kwijt Test hieronder is van vanavond, streepje was al zichtbaar voordat de tijd voorbij was, laatste foto
Gezien je temp kan je niet zwanger zijn. Ik vermoed dan ook dat de test vals is. Dat zie ik vaker bij deze test de laatste tijd. Vanaf welke datum zijn je ovulatietesten positief? En heb je hier foto's van? *edit*. Ik heb net zelf even gezocht. Alleen die van zaterdag en zondag waren positief/strepen gelijk. De eerdere dagen waren ze wel donker maar niet positief En een zwtest kan ook reageren op verhoogd lh, dus niet gek dat die testen iets vaags laten zien dit weekend.