Die heb ik, maar dat draagt totaal niet fijn. Helemaal geen handig ding en al heel snel veel en veel te warm. Dan zou ik echt even kijken of je -tweedehands- een ergonomische drager kunt krijgen of een rekbare doek. Ergonomische drager klik je zo om en rekbare doek kun je thuis alvast omknopen en als je dan de auto uitstapt, hang je de kleine er zo in
Ik laat mijn dochter altijd lekker in bed liggen en rij heen en weer. Is voor hun alleen maar een gesjouw. Soms bel ik dan met de huistelefoon (bellen onbeperkt) naar mijn mobiel. Neem mijn mobiel dan op en leg de huistelefoon bij mijn dochter in de buurt. Kan ik als ik weg ben horen wat er gebeurt
Hier ging de wekker 15 minuten voor de rest van de kindertjes op moesten staan. Dan kroop ik nog even met baby in bed, even aanleggen. Soms was het dan een complete voeding, soms maar een paar slokjes. Maar dan wist ik iig dat het buikje gevuld was, en ik niet met ergens met een hongerige baby kwam. En in het ergste geval ging ik dan maar ergens op een bankje zitten, voor een voeding
Een lodger shelter is helemaal niet fijn. De riemen snijden al heel snel in je schouders en de baby ligt er al heel snel in een hele oncomfortabele houding in. Kijk eens op Babybij : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb wellicht is een marsupi wat voor je?
Hier ook 'gesleep' met de maxi cosi van de auto naar school. Ik heb een maxi taxi gekocht (via mp) makkelijk in en uit te klappen, past in z'n geheel in de kofferbak en ideaal voor kleine stukjes ( vergelijkbaar met een buggy). Soms ook lopen in de kinderwagenbak maar dat is wel 10 min lopen en nog een peuter van ruim drie mee. Op de dagen met tussen de middag een broodje thuis eten niet handig. Ze is nu vier maandjes en met iets meer ritme... Lekker in de fietskar mee. Het is idd soms schipperen met voeding en de tijd.
hier gaat het eigenlijk prima. s ochtends moet ze er om 8.35 zijn, om 9.00 uur krijgt zoontje zn soepstengel/rijstewafel en drinken en dan naar bed tot ongeveer 11.00 uur. Dan even spelen en om 11.30 naar school. 12.00 uur thuis om te eten, 12.45 weer terug lopen. 13.15 thuis en zoontje meteen naar bed. Wordt 14.45 meestal wakker, beetje drinken en naar school. Om 15.30 thuis en met zn drietjes fruit en drinken. Om 17.00 uur weer een uurtje naar bed. Voor hij bijvoeding kreeg gaf ik om 7.00/11.00/14.30/18.30 een fles. Nu ook gewoon warm eten met ons en om half 8 een flesje en naar bed. Ik ben ontzettend blij dat hier GEEN continuerooster is, dat zou nl betekenen om 14.30 ophalen en dan kan hij s middags maar tot 14.00 uur slapen, nu een uur langer.
Dank jullie wel voor de reacties tot nu toe! Onze dochter is pas van mei 4 jaar, en gaat dus nog niet zo lang naar school. Overblijven vind ik eigenlijk niet nodig, omdat ik zelf nog thuis ben. Wanneer ik weer ga werken zal ze wel moeten overblijven, maar voor nu wil ik het nog even laten. De school ligt aan het einde van de straat, is echt maar 5 minuutjes lopen, maar voor nu zou ik het nog niet aandurven om onze zoon alleen thuis in bed te laten. Komt misschien nog Nu leg ik hem inderdaad ook in de kinderwagen te slapen, denk toch dat er voorlopig niets anders op zit. Nu is hij nog klein en slaapt onregelmatig, ben wel benieuwd hoe dat gaat als er wat meer regelmaat in zijn voedingstijden en slaapjes komt...
Waarom lukt het niet om de fles te geven om 7:30, dat kan je toch zelf bepalen? Ik begon de dag altijd op hetzelfde tijdstip... ook als het kind om 6:00 nog gedronken had. Okay, er gaat niet veel in maar na enige tijd viel de nachtvoeding weg en begon de dag nog steeds op dezelfde tijd. Is overblijven geen optie? Dit zou jou wel een boel geregel schelen... hier een continu rooster dus dat is fijn. Zoon moet om 8:30 op school zijn en om 14:45 gehaald. Dat gaat dus prima met ons 'normale' ritme van een baby.
Hoewel ik helemaal begrijp waarom je dit doet.. weet je wel dat wat je doet wettelijk niet is toegestaan? Dat betekent dat als er iets gebeurd je strafbaar bent... So you know.