Overdag niet in bedje willen slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mona82, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona82

mona82 Lid

4 feb 2011
    17
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Onze zoon van bijna 5 weken wil overdag niet in zijn bedje slapen, 's nachts en 'smorgens is er niets aan de hand maar zo na het middag uur begint hij hard te huilen tot krijsen toe, ik laat het wel even huilen maar niet langer als 5 tot 10 minuten.
    's avonds na de laatste fles van 22.30 uur leg ik hem gewoon in zijn bedje en slaapt dan geen kik geeft hij dan en 's nacht als hij de fles krijgt ook niet flesje leeg in bed en niets aan de hand?
    Weet iemand tips wat ik moet doen????

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wil hij wel in de kinderwagen slapen ? Dan zou ik dat gewoon doen .
    Ik vond het echt heel handig omdat ik hem daardoor dus ook ergens anders in slaap kon maken door wat te rijden en wiegen . Had er achteraf best spijt van dat ik hem leerde alleen nog maar in bed te slapen (vanaf 6 maanden ongeveer ) . Daarna sliep hij nergens anders meer .

3. Creamams

Creamams Niet meer actief

Ons mannetje wilde ook niet in zijn bedje slapen overdag. Het was een grote ramp. We hebben echt van alles geprobeerd. Het CB wilde hem zelfs helemaal gaan onderzoeken omdat ze vonden dat er iets mis was met hem omdat hij overdag zo onrustig was. Maar ik was er stellig van overtuigd dat hij gewoon kerngezond was.
    Ik heb hem overdag een keer in de kinderwagen gelegd en hij sliep 3 uur achter elkaar. Daarna heb ik heb overdag gewoon in de kinderwagen gelegd. Dan sliep hij in de ochtend 3 uur en in de middag weer 3 uur. De oplossing was zo simpel, maar ja kom er maar op he. Had ik dat maar eerder uitgevonden. Ik kreeg er een uitgerust en vrolijk mannetje voor terug. S 'avonds en s 'nachts sliep hij wel heel erg goed in zijn bedje. Ik denk dat de kinderwagen hem overdag geborgenheid bood en s 'nachts is het donker dus is de geborgenheid in zijn bedje wat meer.
    Heel veel succes!

4. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    828
    442
    63
    Mijn zoon wilde overdag ook niet in zijn bedje tot 2 weken geleden, hij sliep wel gewoon in de kinderwagenbak
    nu vind hij het ook niet altijd prettig maar hij komt in zijn bedje wel meer tot rust. Gewoon af en toe proberen, en lukt het niet dan lekker ergens anders laten slapen.

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze willen waarschijnlijk lekker bij mama zijn.. niks mis mee .. in de box..wagen of miss is een draagdoek wat voor jullie?

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    gewoon neerleggen waar hij wel wil slapen. hebben wij ook gedaan, aangezien 's nachts wel prima in bedje ging. op den duur weer proberen en vanzelf zal het wel gaan.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier heeft ie de eerste paar maanden overdag beneden geslapen, hetzij in de kinderwagenbak of in de box of op mij...dit was dan niet omdat hij niet naar bed wilde maar er dus niks mis mee om 'm voorlopig overdag ergens anders dan in z'n eigen bedje te laten slapen.

8. mona82

mona82 Lid

4 feb 2011
    17
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hij slaapt soms in de wandelwagen als ik mijn andere zoontje van 2 ga wandelen als hij dan slaapt laat ik hem daar ook lekker in liggen.
    Vanochtend weg geweest en mijn kleine manneke sliep heerlijk in de maxi cosi, maar daar hou ik niet zo van om hem daar langer in te laten slapen. Ik probeer gewoon vaker hem in de wandelwagen te laten slapen. Bedankt voor jullie tips!!

Deel Deze Pagina