stopt nutriton?

Discussie in 'Voeding' gestart door sim, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

kan het zijn dat nutriton ook stoppend werkt?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja de ervaringen zijn wisselend, bij het ene kindje kan het stoppend werken, bij een andere wekt het spuitluiers op.

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bij Joey alleen even in het begin, toen hij van BV overging. Daarna niet meer.

4. sim

sim Niet meer actief

misschien is het ook wel de overgang van comfort naar normaal, dat dat wat stopt, anders doe ik er gewoon maar wat meer water door..

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    ik heb nutriton een keer geprobeerd door de laatste fles, Esmee werd 's nachts 3 keer wakker van de krampen.

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik moet juist stoppen met nutriton omdat het bij Elena laxerend werkt.Ze had minstens 6 spuitluiers per dag!

Die van het cb zei dat het door de nutriton komt...

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn kon er ook vreselijk goed op poepen.

@Sim ben je overgestapt van Comfort naar normaal? Daar moeten de darmpjes sowieso aan wennen.
    En geef je nu nog Nutriton? Want dat zit ook eigenlijk in de comfort.

8. sim

sim Niet meer actief

ik ben overgestapt omdat de comfort te snel verteerdbaar was, hij hield het nooit langer dan 3 uur vol, en nu kom ik meestal op 5 flessen uit en soms zelfs op 4 (wat ik in mijn beleving dan weer wat te weinig vind, maar goed hij slaapt door en vind het dan zonde om het wakker te maken, als hij honger heeft meld hij zich wel)

met die comfort kwam ik vaak uit op 6 flessen (ik heb tot zo'n drie weken terug nog vaak nachtvoeding moeten geven :rolleyes: )

op de normaal doet hij het heel goed, maar hij spuugt veel, en ik heb ook het idee dat hij veel zuur krijgt, zelfs tot lang na een voeding. ik kan me eigenlijk niet herrinneren dat hij dat bij de comfort ook deed, maar goed, misschien komt dat ook wel omdat hij sinds een paar dagen zijn voeten heeft ontdekt en die steeds wil pakken (dus door het dubbelbuigen zeg maar)

ik ben eigenlijk wel genoodzaakt om nutriton te gebruiken, anders drinkt hij veelste snel (hij heeft met 6 scheppen nutriton) en de kleinste speen zijn fles nog zo leeg :( en voornamelijk omdat hij dus best veel opboert na een fles...

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat lekker dat je mannetje het zo goed doet op die andere voeding.
    Meestal duurt het 2 weekjes voordat de darmpjes helemaal gewend zijn aan andere voeding. Dus mischien ligt het idd daar aan.

6 scheppen is behoorlijk veel, minder kan niet? Misschien kun je het daar eens mee uit proberen?
    Of wat olijfolie door de fles?

10. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Welke fles en speen heb je dan?

Deel Deze Pagina