zumba fitness wii

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Wie heeft deze???
    Is het wat?
    Ik overweeg hem aan te schaffen! Mijn man en ik werken beide onregelmatig en heb gewoon de tijd, geld en zin niet om te gaan sporten buiten huis. Ik dacht misschien is dit een leuke optie :)
    Just dance hebben we ook maar dat is niet echt een workout

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb het en vind het wel leuk. Heb mijn Wii nu uitgeleend maar wil er straks na de zwangerschap wel weer mee in shape komen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier ook Just dance maar dat is zeker een workout hoor!
    Ik doe het met 2 gewichten in m'n hand en de controller gewoon op tafel :p krijg je wel 0 punten, maar na 30 minuten loopt het zweet uit je bilnaad bij wijze van :p

Ik zou zeggen probeer het eens 30 minuten achter elkaar zonder pauze en met in iedere hand 1 gewicht; succes gegarandeerd :)

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oja die heb ik ook nog ergens liggen.... Zu het eigenlijk weer moeten gaan doen. Heb hem heel fanatiek gekocht, maar na een week was ik er klaar mee, had de discipline niet....:). Misschien maar weer eens uit het stof halen ;), want op zich vond ik het wel leuk om te doen :D en idd als je een half uur achter elkaar de work out doet, dan heb je wel het gevoel iets gedaan te hebben :D

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb twee verschillende, een fitniss en eentje voor abbs ofzo.
    Ik ben er mee begonnen maar al snel mee gestopt. Het is niet iets wat je motiveert om door te gaan vind ik. Gewoon voor de lol, maar niet om af te vallen ofzo.

Deel Deze Pagina