We gaan wandelen in de bergen maar aangezien de kinderen nog in de groei zijn heb ik geen zin om er heel veel geld aan uit te geven… Waar moet ik op letten bij aanschaf?
onze kinderen lopen net zo lief op hun gympen door de bergen. anders bij Decathlon. maar kijk goed of ze niet te groot zijn, en dat hun voeten niet erg schuiven. dan krijg je blaren. verder goede blaren pleisters mee, of toch alvast een beetje inlopen voordat je gaat. ik zou ook niet voor die van 15 euro gaan maar er toch wel ~30 euro of meer aan uitgeven. anders is de kwaliteit echt slecht. Outdoor schoenen kinderen kopen? Decathlon.nl
Wandelschoenen Kinderen online kopen | Bergfreunde.nl hier heb je trouwens betere kwaliteit schoenen. die van Lowa en Keen zijn ons goed bevallen. maar er staan bijv. ook Terrex van Adidas bij. en die heb je ook gewoon als lage sneakers. die ze ook nog wel normaal aan kunnen. zelf liep ik vorig jaar ook het grootste gedeelte van de tijd op trail run schoenen. wat eigenlijk sneakers zijn met een iets beter profiel aan de zool
4 jaar terug zijn we begonnen met wandelen in Nederland, Oostenrijk en Zweden. Eigenlijk lopen de kinderen ( en ik ook) al 4 jaar op schoenen van de decathlon. Voor de jongste eerst de klitteband variant ( 14, 99) net tot over de enkels, zij stapt dit jaar over op de veter variant. ( 29,99) De oudste vanaf het begin al op de veter variant half hoog.( had eerst die van 29,99 nu die van 59,99) hij loopt er zomers en swinters dagelijks op, ook naar school, scouting en buiten spelen. Zelf loop ik op lage, al 4 jaar op dezelfde. De schoenen worden intensief gebruikt, want thuis wandelen we ook veel. We hebben er nog nooit problemen mee gehad
Ik zou erop letten dat ze goed om de voet zitten zowel in de lengte als in de breedte. En ik zou op de zolen letten, dat ze goed grip hebben. Mijn zoon droeg, toen hij kleiner was, altijd Meindl, vaak ook in de herfst en winter. Waar je ook kunt kijken is op www.amazon.de, vond zelf dat ze daar vaak wel meer keuze hadden
Mijn kinderen lopen gewoon op hun sportschoenen. We gaan toch niet echt klimmen ofzo. Die voeten groeien zo hard, dan kan ik per vakantie nieuwe bergwandelschoenen kopen. En ze zijn een stuk lichter en wendbaarder dan hun moeder bijvoorbeeld. Ik heb nu eenmaal wel wat meer grip nodig
Onze zoon loopt standaard op de decathlon wandelschoenen. Zijn voeten groeien hard. Hij heeft altijd de lage schoenen. Ook toen we in Oostenrijk waren had hij lage. Als je daar schoenen gaat kijken even op de maat letten. Hij heeft altijd 1 maat groter bij decathlon.
Wij hadden voor onze dochter bergwandelschoenen bij Decathlon gekocht. Bevallen prima. Ze is wel iets ouder, en grote voeten, maar geloof dat ze ook kleinere maatjes hebben. Wij hebben onze bergwandelschoenen ook daar vandaan. Moet wel zeggen dat we dus alleen op vakantie erop lopen, dat is maximaal een week elke keer. Dus heb alleen ervaring met kort gebruik.
Ik koop altijd bergschoenen van meindl op Marktplaats. Heb altijd goede ervaringen. Ik zoek altijd wel door, zodat ik schoenen heb die maar een paar keer gebruikt zijn of nog nieuw. Hier worden ze wekelijks gedragen.
Hier hebben ze eerder de lage schoenen van Decathlon gehad, beviel wel prima. De laatste keer hebben we trailrunning schoenen van Solomon gevonden bij de outlet. Als je geluk hebt, kan je goed slagen bij bijvoorbeeld TK Maxx of Daka outlet, met top schoenen voor een goed prijsje.
Onze kinderen lopen de laatste jaren gewoon op hun sneakers (geen allstars oid, maar gewoon met steun en een fatsoenlijke zool). Vinden ze het fijnste. Als ze nog goede stevige winterschoenen hebben zou dat ook kunnen. En anders zou ik naar decathlon gaan en daar niet zo'n dure uitzoeken. Ik denk dat ze vooral lekker moeten zitten, want als ze niet lekker zitten willen ze die toch niet aan.
Marktplaats voor de middelsten. Staat zat op meestal. De oudste en ik hadden ze vorig jaar van Decathlon, maar ik krijg enorme blaren door die van mij aan de achterkant. Wij klimmen in de vakantie flink, en gewone sneakers redden dat niet, dus ik wil ze wel allemaal aan de bergschoenen hebben. Zoon heeft de zijne opgelopen, omdat hij ze thuis ook droeg, dus voor hem en mij moet ik nog nieuwe. Voor hem van Decathlon denk ik, ik ga even passen bij Scapino