zou je eerder een echo kunnen aanvragen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sarah1989, Oct 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    heey,

ben nu 5weekjes zwanger & zou pas 4november de eerste echo mogen doen, nu ik ben totaal niet gerustgesteld omdat ik in juli een gastric bypas heb laten uitvoeren & ik normaal gezien 1jaar niet zwanger mocht worden,
    omdat ik heel weinig voedsel binnen krijg, ook kwa drank zeer weinig & nogal problemen heb met mijn vitaminen dus een hele boterham
    het liefst vanal zou ik alles heel close willen laten opvolgen voor dat kleine beebje zijn/haar gezondheid' nu zei de vroedvrouw van het ziekenhuis in heusden zolder belgie, dat dit geen kwaad kon' en dat ik met mijn chirurg die wat mijn operatie heeft gedaan moest over praten
    & dat het wat vroeg was voor op 5weken een echo te nemen
    maar voel me echt niet gerust ?

groetjes sarah

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

belangrijk is inderdaad dat je alle vitamines binnenkrijgt. Soms doet men dit mbv injecties. Het is belangrijk om hier overleg over te hebben. Op een echo bij 5 weken is nog weinig te zien. Vaak alleen een klein vruchtzakje. Hartactie is nog niet te zien. Pas bij een echo rond de 7 a 8 weken is een zwangerschap duidelijk te zien en ook een hartslag. Dus vervroegen heeft in jouw geval niet zoveel zin. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    bedankt voor je reactie :)
    dan zal ik helaas nog even tandjes moeten bijten
    maar ik neem wel elke dag nu goed mijn vitamine
    maar had een enorme tekkort aan vitamine D & ik denk niet dat dit zomaar gaat beteren dus ik ga zowie zo eens achter die injecties horen
    bedankt! xxx

Share This Page