Bruinverlies,miskraam ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marielle1993, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

7 sep 2014
    681
    95
    28
    Vrouw
    Goedemorgen,

Vandaag ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger, de afgelopen 2 dagen had ik een paar uurtjes bruinverlies- gemengd met bruin slijmverlies. Met afvegen was het bruin wat overheersde gemengd met een beetje roze achtig slijm verlies. Hier heb ik nu 2 x even last van gehad. Maar daarna verdwijnt het gewoon weer voor een dag en een nacht en heb ook weer normaal wit slijm.

Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken ? Of had een miskraam anders allang doorgezet ?

Mvg Marielle

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

bruinverlies komt vaak van een oude bloeding en kan op zich geen kwaad. Krijg je veel buikpijn en ga je echt helderrood bloed verliezen, dan is de kans op een miskraam aanwezig. Maar met de klachten die je nu hebt, acht ik de kans klein dat het mis is. Succes en een goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

7 sep 2014
    681
    95
    28
    Vrouw
    Vandaag na geslachtsgemeenschap weer wat bruin verloren maar daarna niks meer. Heb alleen last van mn onderrug. Verder gelukkig nog wel symptomen zoals pijnlijke borsten en met vlagen misselijkheid. Hoop dat het goed zit, donderdag de eerste echo. Bedankt!

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Spannend! Ik hoop het ook voor je! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina