tips voor grote borsten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

na het topic voor de kleine borst nu een voor grote borsten.

ik heb een grote D soms E cup maar ik loop vaak tegen problemen aan.
    zoals shirts die dus op de borsten te strak ze een shirt metr diep hals durf ik niet aan te doen omdat ik me dan te kijk zet.

mannen stellen zich altijd voor aan mijn borsten en voeren er hele gesprekken mee (en ik maar antwoord geven want ze hebben niet door dat mijn borsten niet terug praten)

oke ik heb ook een dikke reet dus ik ben wel in proportie maar het nadeel straks ga ik afvallen en mijn borsten zijn altijd al zo groot geweest dat heb ik weer een giga voorgevel.

ook zit ik met beha's ik vind niets echt mooi ik heb er nu weer 2 bij de hunkemuller gehaald maar mooi is anders en om nou 100 euro voor een beha uit tegen gaan me tever.
    voor mijn vent hoed ik het niet te doen die doet hem dan toch gelijk uit ;)

2. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik lees mee want ik heb F en heel soms een G en ik heb het geld er gewoon niet voor om een dure BH te kopen. Ik heb er 2 en ze zijn allebei te klein kwa cup ik draag er zoeen shapehempje erover zodat het toch iets meer steun heeft. Ik vind de BHs met grote maten van de meeste winkels ook veel te slap trouwens want grote borsten zijn behoorlijk zwaar.

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    met grote borsten NIET naar de hunkemoller toe gaan! das tip 1, BH's daar vallen ALTIJD klein. Goedkope lingeriewinkel is dan toch de Livera, mijn merk bij voorkeur sapp. Verder kan je in de kleinere zaakjes heel goed terecht, maar die zijn vaak wel wat duurder.

T shirts... Tsjah, maatje groter kopen is vaak wel een oplossing en zorgen dat er geen prints op borsthoogte zitten. Zit nu zelf tijdens de zwangerschap met een G/H cup, dus ik ken je ellende ;) normaal gesproken heb ik een grote E/kleine F 85/90.

Ik vindt dat geklets tegen mijn borsten wel erg grappig trouwens, ik maak er meestal en brutale opmerking over en dan staat er weer een roodhoofdig figuur te stotteren. Decollete dragen kan trouwens wel goed helpen daartegen, meeste mannen durven dan juist niet meer te kijken of doen het stiekem, scheelt een hoop ellende ;)

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Kleiner maken! Nee, grapje.;)

Ik had voor de zwangerschap een volle D en nu puilen ze uit mijn gewone D-beha's. Ik heb geen tips voor je, behalve dat ik probeer om zo min mogelijk shirtjes met een lage hals te kopen en als ze dat al hebben dat doe ik een topje eronder.

En ik heb het serieus tegen mijn man gezegd dat ik na deze zwangerschap een borstverkleining wil. Ik vind het niet mooi en ik wil weer normaal kleren kunnen dragen zonder dat ik alleen maar borsten zie.

5. noukie89

noukie89 Niet meer actief

als je vind dat je hele grote borsten hebt trek dan geen voorgevormde bh aan door dat deze voorgevormd is lijken je borsten meestal gelijk een cup maat groter nadeel is wel wanneer je het koud hebt iedereen mee kan genieten;)

een shirt met v hals lijken je borsten ook groter je kan het beste een shirt of trui kopen met een ronde lijn er in [​IMG] zorg wel dat je een niet te diepe neemt je hebt ook minimizer bh's waar je borsten optisch mee kunt verkleinen ( voor het oog)

het is wel belangrijk dat je een goede bh koopt dus heb je wat grotere borsten( zware) zorg dan altijd dat het tussen stukje van je bh niet te smal is want die kan dan te slap zijn voor je borsten met gevolg dat na een paar keer dragen niet genoeg steun meer in zit en je weer zo'n flubber ding hebt geef beter 1 keer 50 euro uit en dat je bh 2 tot 3 jaar mee kan gaan als je niet te veel jojot bh's van SYL zijn goed en stevig en speciaal voor de grotere borsten gemaakt je moet wel 1 cup maat kleiner kopen dan je gewend bent want ze vallen groot uit

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook G. Ik heb morgen een afspraak bij de chirurg voor een borstverkleining. Buiten dat ik het niet mooi vind (wat bij de verzekering niet een reden zodat het verzekerd wordt) heb ik erg veel rugpijn en is het sporten bijna onmogelijk door pijn in rug en pijn in borsten. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar sport bh's, hoe duur ze ook zijn, werken niet....

Ik ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaat en of ik al te horen krijg dat het zoiezo verzekerd wordt en hoelang het gaat duren qua wachtlijst.

Tips: Door juist een 'hoog' shirt aan te doen lijken je borsten nog groter. Beter is een (kleine) V hals. De laatste jaren ben ik Sapph bh's gaan dragen. Niet perfect, maar zeker beter dan al die andere bh's die ik geprobeert heb.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb bij de wehkamp een minimizer van Triumph besteld. Ook altijd last met het kopen van bh's. Saphh zat bij mij niet lekker, en deze is echt heerlijk. Een bh kost ongeveer 39 euro, dus dat is te doen. Ik heb een 85 E en 85 F besteld. Deze konden bij mij allebei, maar heb uiteindelijk toch maar de F gehouden.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
  9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb maat 80F dus ik ken het probleem..
    ik zweer echt bij de BH's van saphh.. zijn niet extreem duur, en zitten heerlijk!
    qou kleding adviseer ik altijd om geen coltruien te dragen, daarin lijken de borsten altijd nog groter...

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee coltruien zijn idd not done!!! Hier ook eentje met een flinke bos hout voor de deur :). Eerst komen m'n tieten en dan ik ergens erachteraan ;). Loop steeds vaker te roepen dat ik een borstverkleining wil. Ergens staat geschreven dat je juist shirts met ronde hals en geen v-hals moet dragen, maar volgens mij is dat juist andersom (aldus Trinny and Susanah...;)) Die bh van truimph ga ik meteen bestellen, hopelijk dat ie en fijn zit en dat idd mijn voorgevel ietsjes kleiner maakt!!!

11. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Geen hooggesloten kleding dragen.
    Mijn BH tip: Double Moulded van Dyanne (bij Livera), 30 euro en stevig genoeg!
    Ook ik overweeg een verkleining omdat ik het ook zat ben dat kleding niet om de voorgevel past (heb 80E/F sinds ik kinderen heb, vroeger DD wat ik ook al te groot vond).

12. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb dat probleem ook gehad. Vond mijn grote borsten verschrikkelijk. Ze waren ook absoluut niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik heb dus in 2002 een verkleining gehad en heb er geen moment spijt van gehad. Vind mijn borsten nu enorm mooi.

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi hoi.
    Hier ook eentje met grote borsten (g/h) en dus allemaal heel herkenbaar.
    Maar hebben jullie ook last van zweet onder jullie borsten??
    En dat beugel dan gaat irriteren.
    Weten jullie daar wat tegen??
    Oja ik koop altijd bij hunkemoller.
    Vindt het daar nog redelijk betaalbaar.
    En soms bij livera.

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik vond Sapph bh's trouwens helemaal niet prettig! Mijn tepels floepten er gewoon uit, zo laag waren ze. Tijdens mijn zwangerschap waren ze prachtig rond en vol (E), maar nu zijn ze iets gaan hangen. Ik moet dus idd een stevige bh hebben, maar ik vind de meeste beugelbh's echt niet prettig meer zitten. De beugel drukt dan zo in mijn ribben. :(

Ik vind het heel moeilijk om een goede te kopen. Ik vind een mooi decollete wel erg mooi (mits niet TE laag).

15. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Dat doen ze bij mij ook altijd! Niet normaal he! En gewoon niet doorhebben dat ze aan het staren zijn:$!

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn zusje is ook rijkelijk bedeeld en heeft eens tegen een collega gezegd: Hallo, mijn ogen zitten hier hoor! :p

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihih. Vorige week had ik ook zo iets op de voetbal club van zoonlief. Niet dat ik me sexy of zo voel maar had toevallig een soort jurkje met broek aan met een lekkere v naar beneden ik strek me even lekker uit naar voren. Die man aan de bar haha van weet wel dat je ze hebt:)

Tja haha.

Hier maat E 105 van omvang ook heel moeilijk om te vinden.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier een F cup en droeg eerst bh's van de livera en die boden nul steun. poos terug toch maar s een investering gedaan en 3 goeie bh's bij triumh gekocht en jemig wat een verschil. Ziet er een stuk beter uit door de betere steun. Voor mij dus absoluut geen goedkope rommel meer

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    een beetje talkpoeder erop dat scheelt. Neemt het vocht op. Droogfohnen na het douchen kan ook helpen.

Ik had een 80-85 F maar heb begin dit jaar een borstverkleining ondergaan en heb nu 80 C. Ik had veel nek/schouderklachten en heb de hele verkleining vergoed gekregen. In december bij de plastisch chirurg geweest en begin maart geopereerd, dat ging dus heel vlot...
    Ik heb echt jaren gerommeld met zoeken naar bh's die pasten, kleding die niet over mijn voorgevel ging etc. Ik ben echt zo blij dat ik daar allemaal geen last meer van heb. Ik koop nu ook heel andere kleding, durf weer jurkjes etc aan die ik nooit droeg omdat dan mijn voorgevel nog meer uit kwam. Ben ook niet heel groot en dan had ik het idee dat ik alleen maar borsten was...
    dus de opmerking die hier eerder gemaakt werd: verkleinen....is zo gek nog niet.
    Ben echt heeel blij dat ik het gedaan heb na jaren twijfelen en doorlopen met pijn.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit heb ik eerder gehad, niet dat mijn borsten zo groot zijn als de maten die ik hier allemaal lees, maar wel aanwezig zeg maar.
    Toen heb ik gezegd tegelijk mijn borsten aanwijzend "dit is knabbel en dit is babbel" en ik ben Marja.
    Hij wist niet waar hij kijken moest.

Deel Deze Pagina