Hoi Dames Na jaren naar Spanje, Frankrijk en Griekenland te zijn geweest wilde we dit jaar naar Turkije. Het liefst 2 weken all inclusive. Maar nu twijfelen we over al die aanslagen die er zijn geweest. Gaat er iemand dit jaar naar Turkije met zijn gezin? Of advies welke badplaats we kunnen kiezen die geschikt is voor een gezin met kinderen. Alvast bedankt. Groetjes Lamode
Ik ben nog altijd van plan om iets in Belek te boeken. Ben dan alleen 30 weken zwanger en wil wel zeker weten dat het goed weer is dus wij gaan voor echt last minute..
Wij zijn vorig jaar naar Side geweest. Zaten in een prachtig hotel, Barut Hemera. S'middags aangekomen en dezelfde avond was de coup poging. Je merkte de onrust onder vakantie gangers en onder turken zelf. De eerste vakantie dagen waren een stuk minder relaxt doordat je aldoor het nieuws in de gaten houdt. Persoonlijk zou ik nu geen turkije meer boeken. Het mij echt te onrustig. Dan maar liever meer geld betalen en naar een ander land.
Ik ga er niet meer heen. Ik ben niet van plan een dictator te steunen door mijn geld daar heen te brengen. Verder vind ik het geen veilig land meer.
Ik ,als Turkije kenner, denk dat je in Kusadasi, Bodrum, Lara, Marmaris, Belek wel veilig zit. In Parijs kunnen ook aanslagen gepleegd worden en in de VS zit ook een raar staatshoofd dus daar zou ik het niet van af laten hangen. Coupepoging gebeurt de komende tijd niet meer. Je kunt je voor een prima bedrag in de watten laten leggen en ik zou heen en terugvliegen via toeristenvliegvelden en die in Istanbul Ankara wel mijden.
Dictator? We hebben het hier over een democratisch gekozen president. Misschien wat kritischer zijn over waar je je informatie vandaan haalt? Wij gaan gewoon zoals elk jaar naar Turkije.
Sorry Eylem, dat is echt schijn democratie daar! Het neigt en riekt naar dictatuur op alle fronten. De handelswijze van Erdogan slaat kant nog wal en heeft niets met democratie te maken
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen, maar stond jij ernaast dan bij de verkiezingen? Hoe goed is je Turks eigenlijk, en hoeveel mensen ken je die er wonen? Zo grappig dat mensen denken dat ze er alles van weten omdat ze soms een artikeltje erover lezen op NOS of Rtl nieuws.
Daar hoef je geen Turks voor te spreken en beelden geven echt wel de realiteit weer! Dat volgers hun kop in het zand steken of niet in opstand durven komen snap ik zelfs, want dan zijn de gevolgen niet te overzien. Ook heb ik Turkse kennissen en vrienden hier in Nederland en die walgen allemaal van Erdogan.
Nou, gefeliciteerd dan maar met je vrienden en kennissen. Ik heb heel veel familie en vrienden in Turkije en die zijn zo goed als allemaal heel erg gelukkig met Erdogan aan het roer. Het land bloeit als nooit tevoren. Het gaat economisch voor de wind, ik kom nu 15 jaar in Turkije en als je ziet hoe het land veranderd is, dat is gewoon ongelooflijk. Dat hebben vele anderen voor hem nooit voor elkaar weten te krijgen. Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn te staan roepen. Niemand zal een perfecte leider zijn en ook hij niet, maar hij heeft het land over het algemeen genomen heel veel goeds gebracht.
Wij zijn een paar jaar in Aqua Fantasy geweest, bij Kusadasi. Super resort, all inclusive en voor de kinderen hartstikke veel te doen (groot waterpark). Echt een aanrader. Vorig jaar kwamen we donderdagavond terug van vakantie en was op vrijdagavond die mislukte staatsgreep. De situatie in dat land vinden we veel te instabiel. Dé reden om (helaas) niet meer naar Turkije te gaan. Stel dat er iets gebeurt en je kinderen zijn erbij betrokken...