Vakantie Turkije ...doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lamode, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Hoi Dames
    Na jaren naar Spanje, Frankrijk en Griekenland te zijn geweest wilde we dit jaar naar Turkije.
    Het liefst 2 weken all inclusive. Maar nu twijfelen we over al die aanslagen die er zijn geweest.
    Gaat er iemand dit jaar naar Turkije met zijn gezin?
    Of advies welke badplaats we kunnen kiezen die geschikt is voor een gezin met kinderen.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Lamode

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik ben nog altijd van plan om iets in Belek te boeken. Ben dan alleen 30 weken zwanger en wil wel zeker weten dat het goed weer is dus wij gaan voor echt last minute..

3. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ja wij gaan naar Lara in mei. Gewoon de grote badplaatsen vermijden is er niks aan de hand

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn vorig jaar naar Side geweest. Zaten in een prachtig hotel, Barut Hemera.
    S'middags aangekomen en dezelfde avond was de coup poging. Je merkte de onrust onder vakantie gangers en onder turken zelf.
    De eerste vakantie dagen waren een stuk minder relaxt doordat je aldoor het nieuws in de gaten houdt.
    Persoonlijk zou ik nu geen turkije meer boeken. Het mij echt te onrustig.
    Dan maar liever meer geld betalen en naar een ander land.

5. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Welke badplaatsen raden jullie aan? Ik ben echt een leek hierin

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij gaan in de herfstvakantie gewoon een weekje alle inclusive genieten van de zon in Turkije!

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik ga er niet meer heen. Ik ben niet van plan een dictator te steunen door mijn geld daar heen te brengen. Verder vind ik het geen veilig land meer.

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij gaan in juni 14 dagen naar Marmaris. Zelfde hotel als vorig jaar, heerlijk!

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Nee, maar ook niet voor de aanslagen. Ik ben geen Turkije vakantie liefhebber.

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee absoluut niet. Ik betaal liever meer voor een veiliger land.
    Zeker met de kindjes.

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik ,als Turkije kenner, denk dat je in Kusadasi, Bodrum, Lara, Marmaris, Belek wel veilig zit. In Parijs kunnen ook aanslagen gepleegd worden en in de VS zit ook een raar staatshoofd dus daar zou ik het niet van af laten hangen. Coupepoging gebeurt de komende tijd niet meer.
    Je kunt je voor een prima bedrag in de watten laten leggen en ik zou heen en terugvliegen via toeristenvliegvelden en die in Istanbul Ankara wel mijden.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Dit.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dictator? We hebben het hier over een democratisch gekozen president. Misschien wat kritischer zijn over waar je je informatie vandaan haalt?

Wij gaan gewoon zoals elk jaar naar Turkije.

14. Butchke

Butchke Niet meer actief

Sorry Eylem, dat is echt schijn democratie daar! Het neigt en riekt naar dictatuur op alle fronten.

De handelswijze van Erdogan slaat kant nog wal en heeft niets met democratie te maken

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Dat is waar maar het is ook waar dat hij democratisch gekozen is...

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen, maar stond jij ernaast dan bij de verkiezingen? Hoe goed is je Turks eigenlijk, en hoeveel mensen ken je die er wonen?

Zo grappig dat mensen denken dat ze er alles van weten omdat ze soms een artikeltje erover lezen op NOS of Rtl nieuws.

17. Butchke

Butchke Niet meer actief

Daar hoef je geen Turks voor te spreken en beelden geven echt wel de realiteit weer! Dat volgers hun kop in het zand steken of niet in opstand durven komen snap ik zelfs, want dan zijn de gevolgen niet te overzien. Ook heb ik Turkse kennissen en vrienden hier in Nederland en die walgen allemaal van Erdogan.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou, gefeliciteerd dan maar met je vrienden en kennissen. Ik heb heel veel familie en vrienden in Turkije en die zijn zo goed als allemaal heel erg gelukkig met Erdogan aan het roer. Het land bloeit als nooit tevoren. Het gaat economisch voor de wind, ik kom nu 15 jaar in Turkije en als je ziet hoe het land veranderd is, dat is gewoon ongelooflijk. Dat hebben vele anderen voor hem nooit voor elkaar weten te krijgen. Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn te staan roepen. Niemand zal een perfecte leider zijn en ook hij niet, maar hij heeft het land over het algemeen genomen heel veel goeds gebracht.

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga in de zomervakantie naar Alanya. 2 weken.

20. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wij zijn een paar jaar in Aqua Fantasy geweest, bij Kusadasi. Super resort, all inclusive en voor de kinderen hartstikke veel te doen (groot waterpark). Echt een aanrader.

Vorig jaar kwamen we donderdagavond terug van vakantie en was op vrijdagavond die mislukte staatsgreep. De situatie in dat land vinden we veel te instabiel. Dé reden om (helaas) niet meer naar Turkije te gaan.
    Stel dat er iets gebeurt en je kinderen zijn erbij betrokken...

Deel Deze Pagina