Pff wat is het lastig om een vakantie te boeken... Graag willen we naar het strand en lekker warm weer. Dus onze eerste zoektocht was spanje. Maar ivm 2 kids met lastige oren en amandelen durven we vliegen nu nog niet aan. En autorijden is ook een ramp Dus.. Nederland.. Liefst bij het strand.. Mooi huisje.. En iets te doen in de buurt. Iemand leuke ideeen? Wij zijn geen kampeerders We hebben al gekeken voor CP maar dat vind ik zooo duur voor wat je krijgt. Nu moet ik ook zeggen dat wij de laatste paar keren erg veel pech hebben gehad bij CP en daardoor ook huiverig zijn.
Wij zaten in een huisje in Noordwijk. Met de auto ben je met 5/10 min bij zee. We zaten er in september en was heerlijk. Speeltuintje met groot luchtkussen.
Ik zou juist kijken naar andere vakantieparken dan CP. Landal heeft ook erg leuke parken. Mijn kinderen vonden Mooi Zutendaal echt heel erg leuk bijvoorbeeld (wel net over de grens van Belgie).
Misschien op 1 van de eilanden? Heb je al een leuk begin met de boot. En op bijv. Texel is genoeg te doen lijkt mij.
Port Zelande? Aan zowel Grevelingenmeer als Noordzee. Genoeg activiteiten binnen indien het slechter weer is en genoeg leuke uitstapjes in de omgeving. edit; sorry, zie nu dat je geen CP wilt Ms een huisje van Roompot in Zeeland?
We hebben een keer een strandhuisje in Wijk aan zee gehuurd. Het was pokkenweer, maar we hebben ons prima vermaakt.
Wat gaat er mis bij het autorijden? Misschien dvd spelers aanschaffen en een extra overnachting doen onderweg?
Landal Landgoed 't Loo vinden wij erg leuk. Niet bij het strand, maar ze hebben wel een meertje waar je in kan zwemmen. Leuke omgeving ook verder. En binnen ook dingen te doen (o.a. zwembad en speeltuin), voor als het onverhoopt slecht weer is.
Wij gaan vd zomer voor het eerst in een luxe chalet (met vaatwasser enz) naar een leuk park in Friesland, in de zomervakantie voor 2 weken en dat was echt niet duur! (wel vroeg geboekt!) Normaal altijd gevlogen. Wat gaat er niet goed bij lang autorijden en wat verwacht je voor oorproblemen met vliegen? Wie weet valt het namelijk best wel mee en heb je straks gewoon een topvakantie op een tropische bestemming?
Oeh dank voor de reacties! Ben wat later met reageren ivm buisjes plaatsen bij onze jongste.. Maar autorijden is drama omdat onze jongste niet goed rustig kan blijven in de auto. Dan is het elk uur huilen en gillen. Ook met dvd-speler helaas.. We hopen nu dat de buisjes hun werk gaan doen. Want we denken dat de oren ook een probleem waren bij onze reis van en naar wintersport. Ik ga eens naar Roompot in zeeland kijken. En heeft iemand tips voor de Waddeneilanden?
Daar waren wij ook vorig jaar, erg leuk. Op de waddeneilanden heb je echt het gevoel er helemaal uit te zijn.
Wij zijn ook naar texel geweest, idd erg leuk. Zou er zelf alleen niet langer dan een week hoeven zitten.
Molecaten en ardoer hebben ook mooie huisjes. Vooral molecaten is ruim Opgezet huisjes niet dicht op Elkaar.
Kan je echt niet vliegen? Hier ook een dame met oor- en amandelproblemen. Laatste keer dat we gingen vliegen had ze oorontsteking (en buisjes) maar ze mocht gewoon vliegen van de artsen (antibiotica mee en ze is snel opgeknapt). In het vliegtuig heeft ze er geen last van gehad, toen was ze 3,5. Andere keren ook niet. Dus als je alleen bang bent om te vliegen dat ze er last van krijgen kan het best meevallen hoor, maar weet natuurlijk niet hoe ernstig het is bij jullie.