Hoi hoi Ik ben Christa en ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb twee kinderen een zoon van 6 en een dochter van 4. Nou gaan wij Donderdag (overmorgen) een dagje naar Drievliet. Mijn oudste wil graag overal waar hij in mag in hij is best lang dus kans dat hij overal met begeleiding in mag. Mijn man gaat ook mee maar toch zou ik ook ergens in willen met de kids. Mag ik in atracties met snelheid en die draaien enzo? Dacht er zelf aan om atracties met een buik beugel die strak zit ze vermeiden. Maar daar zijn ook atracties die hard gaan waar je geen buik beugels heb maar gewoon een stang waar je je aan vast houd zoals een schommelend piraten schip (die vinden ze geweldig) Zou ik daar in mogen over liever niet? En kan een buikbeugekl in een achtbaan kwaad tijdens de zwangerschap? Als het onverandwoord is ga ik er natuurlijk niet in dan kies ik wel voor de rustige
hoi, zo vroeg in de zwangerschap kun je nog overal aan mee doen. Je baarmoeder komt nog niet boven het schaambotje uit en er dus geen gevaar in beugels en andere dingen. Ook kan het niet zo zijn dat je door in attracties te gaan een miskraam krijgt. Dus geniet ervan zou ik zeggen! Mirjam