Hi Ben een groot fan van de twilight serie en omdat ik nu teveel vrije tijd heb wil ik graag wat lezen. Nu zoek ik alleen nog wat goede boeken. Het probleem voor mij met het zoeken van boeken is de leeftijdscategorie.... Omdat het vampier/engelen thema best aanslaat kreeg ik wat titels, maar toen ik begon te lezen en bedacht dat de personages ronde de 14 waren haakte ik toch af.... Wat ik mooie boeken vond: Twilight, de hele serie Drift van Becca Fitzpatrick Huiver van Maggie Stiefvater dus als iemand me kan helpen aan een leuke titel, houd ik me aanbevolen! ben zelf 26 en boeken over zwangerschap/(jonge) mama zijn zijn ook welkom, maar niet informatief graag, die ken ik wel THANX!! xxx
Er is ook een hele serie van Vampire diaries TheVampireDiaries.nl | De eerste en beste Nederlandse fansite voor TVD | Nederland & Belgi Daarnaast als je van thrillers houd is Karin slaughter ook heel leuk: De boeken van Karin Slaughter en dan de Grant county reeks...
ik ben een echte boekenwurm. Word dus altijd plat gegooid met boeken heerlijk! Ik lees veel stephen king, virginia andrews. weet zo even niet de schrijver maar de shopaholic, baby&shopaholic enz verhalen. En haar naam was sarah, familieportret gaat ook over de oorlog euh verder weet ik zo ff niet. Dat is wat ik leuk vind, misschien zit er wat voor je tussen?
Fallen van Lauren Kate. Als je twilight wel leuk vindt, dan zal dit je ook bevallen. En de personages zijn ouder dan 14 Het is overigens een serie, deel 3 is net uit.
bol.com | Roze wolk? aan m'n reet!, Mabel van den Dungen | Nederlandse boeken Leuk zwangerschapsboek haha ik lag iig helemaal dubbel omdat ik veel dingen herkende
De boeken van de zeven wateren! Zijn mooie fantasy boeken uit de oude kelten tijd! Zijn 4 delen. Het tweede deel kom even niet op de naam is de hoofdpersoon zwanger.
Stephenie Meyer heeft nog een boek geschreven, namelijk 'Zielen' en die was echt geweldig! Ik heb 'm verslonden, wat een heerlijk boek was dat In het begin moet je even inkomen, maar dan gaat hij lopen en is het genieten Daarnaast heeft Stephen King 1 boek geschreven die ik geweldig vind, namelijk 'De Beproeving'. Over het algemeen ben ik niet gek van Stephen King, maar dit is echt een aanrader! 'De Waterspuwer' van Andrew Davidson. Mooi boek over een man en een vrouw die elkaar tegen komen en in vorige levens ook contact zouden hebben gehad. Zelf ook fan van Tess Gerritsen, maar dat zijn echt een beetje misdaadboeken. En zelf momenteel bezig in de boeken van Stieg Larson