Goedeavond, Sinds januari ben ik pilvrij met direct een mooie cyclus van rond de 28 dagen. Echter deze maand was het anders, pas na 37 dagen een bloeding. Afgelopen zaterdag en gisterenavond heb ik getest, echter negatief. Vanavond trof ik alleen een vreemde "bloedprop" in mijn verbandje. Nu heb ik wel eens vaker een bloedprop gehad, maar deze kon ik altijd altijd elkaar wrijven, maar deze bleef in tact. Er leek ook een soort omhulseltje omheen te zitten met een soort staartje. Een soort rozijntje met een klein steeltje. Nu is mijn vraag of dit misschien op een miskraam kan duidden, zoja moet ik dan nog iets ondernemen richting mijn huisarts voor een controle? Wij willen vanaf volgende maand echt gaan klussen, dus weet niet of ik dit uit moet stellen indien het een miskraam is geweest. Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen. Alvast bedankt. Liefs Bientje
hoi, als je geen positieve test hebt gehad weet je nooit zeker of het gaat om een miskraam. Zo'n stolseltje kan ook gewoon voorkomen. Je hoeft nu nog niet naar de huisarts. Wacht maar even af of de ongesteldheid doorzet. Je mag komende ronde gewoon zwanger proberen te worden. Ben je al gestart met foliumzuur? Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je reactie. Ik slik sinds vorige maand foliumzuur. Mijn menstuatie zet flink door, heb wel veel druk op mijn bekken (net als ik heb tijdens mijn bevalling alleen dan zonder weeen). Kon de pijn alleen onderdrukken als ik zat of met een paracetamol. We gaan vanaf volgende maand lekker aan de slag en ik hoop snel een positieve test te mogen hebben van de zwangerschap van weer een gezond kindje. Groetjes Sabine