Hele gode vrienden van ons hebben vorig jaar hun dochtertje* verloren. 1 dag voor de uitgerekende datum klopte haar hartje niet meer. Ik was toen zelf 3 wkn zwanger. Man en ik hebben dit ook als erg heftig en enorm emotioneel ervaren. We zijn op de dag van haar geboorte ook naar het zkh gegaan. 6 wkn na de geboorte van hun meisje werd ons ventje gebeuren na 3 dgn waren ze al op kraambezoek. Ze hebben een leuke foto van ons ventje naast hun meisje op de kast staan. Nu gaat ze donderdag of vrijdag bevallen van hun 2e kindje, een jongen. Kreeg gisteren een smsje dat alles er goed uitziet, gelukkig. Nu willen we ze graag een mooi blijvend kraamcadeau geven maar ik weet niet zo goed wat. We willen ong 40 á 50 euro uitgeven. Ik had een leuke site gevonden van iemand die allerlei dingen beschilderd o.a. stoeltjes, vond ze erg gaaf en het leek me ook wel leuk/ mooi om dan ook een klein roze vlindertje oid erbij op te laten zetten. Manlief twijfelt alleen en er zit zeker 3 wkn levertijd op. Anyway, iemand nog tips voor mooie blijvende dingen...?
ik vind die stoeltjes wel super leuk of zo,n speelgoedkist beschildert en inderdaad die vlindertjes er op wat een mooie gebaar. je kan haar natuurlijk vertellen op het moment dat ze bevalllen is wat ze krijgt maar ze er nog wel even op moet wachten
er is een bedrijfje..moet je ff googelen die het geboortekaartje op een tegeltje zetten. heeeel erg mooi, en mocht je idd een roze vlindertje erbij willen ofzo dan kan dat ook gedaan worden.
Een mooie medaillon voor haar, met ruimte voor twee fotos. En eventueel een gravure op de achterkant.
Een kennisje van mij beschilderd klompjes in stijl van het kaartje, ook erg mooi! Mocht je interesse hebben laat het maar weten. Dan stuur ik je haar mail.
ja geen idee..zo een hoofd in een kristal ding...zag het een keer in de winkel staan met het hoofd van beatrix erin. dacht toen ook nog van getver niemand hoeft mij ooit zo een ding kado te doen want het is eng
Ik vind zo'n gezandstraald ook niks, maar dat heb ik ook met van die gegraveerde bedelkopjes aan een armband. Brr.. Anywayzz kadotips vroeg ze!
Of een cadeaubon van little label. Zo'n fijne zachte kleertjes! Little Label, de webshop voor stijlvolle basic baby- en kinderkleding | babykleding, kinderkleding, kindermode, kinder kleding, baby kleding, babymode
Wij hebben met 3 meiden een geboorteschilderij laten maken voor een collega van ons. Het geboortekaartje schildert ze op canvas na en kun je aanpassen met wat je maar wilt Bijzondere handgemaakte kraamcadeaus met naam voor elke gelegenheid, It's all in the present !!, handmade gifts.
Wat ik gehad heb van mijn moeder is een tegel waar het geboortekaartje op gedrukt staat. Vind hem zelf erg leuk!
Ik ga is even googlen naar zo'n tegeltje. Een medaillon is wel leuk maar we willen iets voor de kleine. Bedankt voor de tips.
Hier hebben ze ook stoeltjes levertijd is 2 tot 4 dagen Geboortestoeltje naar aanleiding van geboortekaartje | Kraamcadeau | impressions Weet niet of je het wat vind hoor maar ik vond het wel speciaal
En ene naambordje voor bij de voordeur. Kan iedereen zien dat ze er nu met z'n drieën wonen. Heb 'm een keer kado gedaan, en er werd super op gereageerd. En je weet bijna zeker dat ze het nog niet zullen hebben
Moeilijk hoor! Wil je hun overleden kindje echt herdenken of misschien liever echt een "apart" cadeau voor hun tweede kopen? Een naambordje vind ik op zich een heel leuk idee maar kan in dit geval misschien juist pijnlijk zijn omdat het ook herinnert aan het verlies van hun oudste die dan niet op het bordje zal staan. Ik zou inderdaad kijken naar iets moois "geknutseld" (klinkt wat oneerbiedig) met een geboortekaartje bijvoorbeeld.