Hoihoi, Weten jullie of het mogelijk nog een dagje naar Centerparcs/Landal te gaan? Niet om te zwemmen... Maar terrasje pakken, evt showtje kijken, evt naar kinderboerderij op het park etc... Vorig jaar lieten ze niemand toe, dat weet ik nog wel. Hoe is het dit jaar?
Toevallig had ik van de week gekeken of we een dagje konden zwemmen als niet gasten van CenterParcs Daar werd doorverwezen naar https://www.dagjecenterparcs.nl/m/NL Zwemmen kan niet maar andere activiteiten is volgens die website wel mogelijk op bepaalde parken
Landal doen wij vaak zat. Enkel wel parken waar we zo kunnen parkeren en er op kunnen lopen. bij lommerbergen kan dat niet zo 123 dacht ik. aelderholt, De vers wel laatst roompot resort arcen en klein vink ook gedaan. Staat vaak wel dat dagbezoek niet kan maar niemand die checkt idem op camping de paal. soms wordt je gecheckt op je bandje bij voorstellingen maar vaak ook niet. Zwemmen is wel op de pas en bandje
Ik weet dat bij landal domein de schatberg daggasten weer toegestaan zijn behalve voor het binnenbad. Buiten zwemmen mag daar wel weer.
Toen wij begin deze zomer in landal waren kon dit niet of amper. Shows en zwemmen waren toen op naam en bungalow nummer . Eten kan ik mij niet meer herinneren of we ook hier gegevens moesten doorgeven.
Nee, er is 1 winkeltje. Een speeltuin. Buitenzwembad. Het is in die zin niet te vergelijken met een center Parc plaza. Langs de schatberg ligt nog wel het fec waar je een sport Binnenspeeltuin en een soort trampolinehal, bowlingbaan en restaurant hebt. Ook ligt er nog een klim iets langs en kun je er suppen op het water. Natuurlijk wel allemaal met extra kosten.
Bij vennenbos moet je bij shows ook jezelf aanmelden met je bungelownummer. Zwemmen nog niet mogelijk.
Nou we zijn vandaag naar Centerparcs Meerdal geweest. Ik had hun gisteren een berichtje gestuurd op facebook, maar nog geen reactie gehad. Dus op de bonnefooi maar ernaartoe gereden. Konden zo het park op, 0,0 controle of iets... Hebben er lekker rondgestruind, wat gedronken, kids lekker gespeeld... Krijg ik rond 15 uur ong een berichtje van hun op facebook, nee het was nog niet open voor dagjesmensen Hahaha, moest er wel een beetje mee lachen. Maar we hebben een gezellige middag gehad.