(onderwerp moet eigenlijk zijn wcbril verkleiner) Vanmorgen werd onze dochter wakker zonder een plas in dr luier.(heeft ze nog nooit gehad dus schrok er eigenlijk van) We zijn nog niet echt bezig met zindelijk worden maar ze gaat af en toe wel eens op de wc met een verkleiner. Ze wilt dit zelf omdat ze ziet dat papa en mama dat ook doen. Een potje zit ze ook wel op maar das alleen om het zitten. Dus omdat ze vanmorgen niet had geplast wilde ik dr op de wc zetten met de verkleiner. We hebben een verkleiner van het Kruidvat (aanbieding tijdje geleden) maar eigenlijk past deze net niet, is iets te klein. En vanmorgen schoof ie dus opzij waardoor ze bijna in de wc viel haha. Ze heeft dus niet geplast (hoop nu ondertussen wel, is nu op het kdv) Mijn vraag is nu hoe koop je een goede verkleiner? Meet je eerst de bril op? Want wil er dus nu wel 1 kopen die niet schuift want straks durft ze niet meer......
Wij hebben bij de karwei een wcbril met verkleiner eraanvast gekocht. Dan heb je in het deksel nog een extra flap zitten, die je naar beneden kunt doen. Dat is dan een kleine wcbril. Dat zit altijd stevig..
Ik heb er laatst eentje bij de Lidl gekocht. Beetje hogere rugsteun en deze gaat goed. Heb er ook een van de prenatal maar die schuift inderdaad wat.
Die van de Karwei kende ik nog niet. Heb ff gezocht en hij staat wel beschreven op de site maar geen plaatje. Misschien van de week maar eens even kijken dan.
Family Seat reuze handige en stijlvolle wc-bril met kinderzitting! Is dit het idee van de die van karwei?
Wij hebben van de Hema en die schuift wel eens. Maar mijn schoonmoeder heeft van de Babyplanet en dat ding staat echt stevig op de wc.
wij hebben die van de Xenos en die moet er gewoon op, heb nog niet gepast eik. Onze Demi is regelmatig snachts droog trouwens, heb dat nooit als teken gezien om met potje plassen te beginnen...
Faye is dus nog nooit droog geweest s'morgens en aangezien het al geen grote drinker is moeten we dat af en toe best goed in de gaten houden. En die wij hebben moet je echt op de bril zetten, maar past dus niet goed helaas, maar goed was ook wel een goedkoop ding hoor! Als die van de Karwei die ene is van de link, lijkt me dat wel wat!