dagje omgeving apeldoorn met dreumes 18 mnd, wat is leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat idee van Malkenschoten is inderdaad een goed idee. Daar kwam ik vroeger zelf als kind en ik vond het geweldig daar.

De spelerij in Dieren Home - De Spelerij is ook leuk maar daar is ze denk ik nog veelste klein voor. Maar misschien wel een tip voor meelezende ouders met oudere kinderen.

Verder heb je nog Ballorig in Zutphen, maar dat is overal wel bekend natuurlijk.

Of lekker shoppen in Apeldoorn. Ik vind dat A'doorn een leuk centrum heeft.

Veel plezier.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Malkenschoten is erg leuk, maar ik zou me er geen hele dag kunnen vermaken. Misschien bij mooi weer lekker naar Bussloo? Is een groot meer, met voor de kids een zandstrand en speeltoestellen etc.

De spelerij vind ik persoonlijk niet echt geweldig voor de kleintjes.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De spelerij is voor kindjes vanaf 4 jaar volgens mij.
    Malkeschoten schijnt erg leuk te zijn.
    Ik vind de Apenheul erg leuk en mijn kindjes ook.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Malkenschoten is idd leuk (jeugdsentiment voor mij), maar niet voor een hele dag.
    Als je wil zwemmen en het is mooi weer: kristalbad. Echt superleuk buitenzwembad.
    Apenheul vind ik toch ook wel erg leuk. Ondanks dat aapjes niet naar je toe mogen komen, valt er genoeg te zien.

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben voor 3 weken terug met mijn dreumes van 1,5 naar de Julianatoren geweest, was echt leuk!

Malkenschoten is ook heel erg leuk! Speelde ik vroeger zowat elke week :).
    Dat de aapjes niet meer naar je toe mogen komen in de Apenheul is eigenlijk de "schuld" van een behoorlijk aantal kinderen. Die hebben in die tijd, de aapjes behoorlijk gepest (staart trekken, slaan etc), daardoor zijn de apen erg agressief naar kleine kindjes geworden, wat zich uit in bijten. (heb bijna 4 jaar gewerkt in de Apenheul).

Je hebt ook kidsplayground in apeldoorn. Dat is eigenlijk hetzelfde als Ballorig.

Deel Deze Pagina