Hoi meiden, welke verf gebruiken jullie om zelf thuis je haar (blond) te verven? ik wil mijn haar weer een verfje geven, eerder altijd bij de kapper laten doen maar eer ik weer naar de kapper ga (ga nooit zo vaak) heb ik een uitgroei van 20 cm vandaar dat ik het nu zelf wil doen. en denken jullie dat de verf pakt op het onderste gedeelte van mijn haar (dit is ook blond hoor maar daar zit nog verf natuurlijk, dat zit er al meer dan een jaar in) wil nu ook voor een tintje lichter gaan.. alvast bedankt!
Ik heb nog een paar dagen geleden SOS colour remover gebruikt, dat is een verf (zonder chemicale producten) het licht het kleur in je geverfde haar op. Kost 16,95 en het is bij mij wel gelukt. Ik had wel bruinrood haar en het is nu honing blond de kleur die ik wou . Je hebt in 2 varianten voor dark en light hair.. Je kan het kopen bij de Tuinen...
Ik gebruik altijd haarverf van de Garnier nutrisse, zijn groene pakken en kleurnummer 100. Ik krijg vaak complimenten dat ik zo'n mooie kleur blond heb, en soms was ik m'n haar tussendoor met zilvershampoo, haalt de gele gloed eruit.
Ik verf ze nu niet meer maar eerder wel altijd, gebruikte van alles maar toch vond ik L'Oreal altijd het fijnste.
Ik ga altijd naar een kapperswinkel voor advies. Wie weet is het met een spoeling al goed op kleur te brengen. Colorance van Goldwell is bijv. heel goed en niet schadelijk. Succes!