Tickets via vliegwinkel.nl

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Narcisje, 8 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Hoi,

Ik ben bezig met het boeken van retour tickets van Hongarije naar Nederland en terug. Nu heb ik gisteren en vandaag gekeken naar de prijzen van de vluchten en deze verschillen per dag.
    Weet één van jullie hoe dit precies in z'n werk gaat? Heeft het zin om op bepaalde tijden te kijken wat de prijzen zijn?

We halen ons Hongaarse gastkind naar Nederland voor een aantal dagen en ik wil de tickets wel snel boeken want ik moet ze naar haar voogd mailen zodat ze zelfstandig deze kant op kan komen.

2. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    #2 zigzag, 9 aug 2018
    Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    Ik heb ooit, ruim 15 jaar geleden via vliegwinkel.nl geboekt.. was toen prima ;) Maar tegenwoordig check ik via bv skyscanner of budgetair. In de avonden lijken de prijzen soms wat omhoog te gaan en men zegt dat de prijzen doordeweeks wat lager liggen als je gaat kijken. Ik kan je niet zeggen of dat ook echt zo is. Ik hou e.e.a. meestal een tijdje in de gaten om een idee te krijgen van de tarieven en dan als ik na een tijdje een tarief zie waarvan ik denk deze prijs wil ik er wel voor betalen, dan boek ik. Sowieso nooit tot het laatste moment wachten want een ticket wordt duurder naarmate er meer stoelen van de betreffende vlucht verkocht worden.

Oja, ik weet niet hoe oud jullie gastkind is maar hou er rekening mee dat bv Ryan Air geen kinderen onder de 16 toelaat zonder begeleiding van een volwassene. En Wizzair geen kinderen zonder begeleiding onder de 14. Per maatschappij even goed kijken naar de regels voor unaccompanied minors voordat je boekt ;)

Panda81 vindt dit leuk.
  3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb wel eens gelezen ergens dat tickets in het algemeen goedkoper zijn op dinsdagochtend... Maar of dat echt waar is :D.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ze wordt in de week dat ze bij ons is 18 jaar :)

2 jaar terug heeft ze ook zelfstandig gereisd maar heb ik wel een stewardess geregeld die een oogje in het zeil hield en met haar mee liep etc. Ging toen prima.

Deel Deze Pagina