IJsbeelden festival in Zwolle

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gymgirl, 31 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    In de vakantie willen wij graag een dagje naar Zwolle en dan ook naar het ijsbeelden festival. Is dat wat? Ik lees op de website dat het maar een half uurtje duurt. Dan ben je de hal al door. Is dat zo?

6. Hoe lang duurt een bezoek aan het IJsbeelden Festival?
    Een ronde door de ijshal duurt ongeveer een half uur. Met uw ticket mag u ook voor een 2de keer de ijshal betreden. Tussen de bezoeken door kunt u zich opwarmen bij de horeca, hier kunt u lekker zitten en genieten van warme dranken en hapjes. U heeft dus volledig zelf in de hand hoe lang een bezoek aan het Nederlands IJsbeelden Festival duurt.

@Anna009 ik las in een ander topic dat jij kaartjes hebt. Ben je al geweest? Ben benieuwd of het de moeite waard is.

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Ik ben er weleens geweest en ja, je bent er idd vrij snel door heen. Alleen voor de ijsbeelden zou ik er dus niet heen gaan.

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Vorige jaren heen geweest. Het duurt idd niet heel lang. Maar wel leuk om te bekijken.

4. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik ben vorig jaar geweest. Opzich wel leuk om doorheen te lopen, maar het is inderdaad maar een half uur. Die tweede keer erdoorheen lopen hebben wij niet gedaan, want dan moesten we weer in de rij en met 1 keer heb je het ook wel gezien.
    Ik vond het wel behoorlijk prijzig en niet helemaal in verhouding met de tijd die je er doorbrengt. Ik zou er ook niet speciaal voor naar Zwolle rijden, maar als je in de buurt bent en je hebt genoeg geld dan is het wel leuk.

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Meelezer hier. Wilde er ook heen met zoon deze week maar dat sla ik maar over. Ik vermoed dat wij er dan met een kwartier wel doorheen zijn :roflmao:

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Wij zijn vorig jaar geweest en in principe volg je de meute en dat duurt ca een half uur. En daarna heb je ook wel behoefte aan een warmere omgeving :) Wij zijn erna nog even het centrum in geweest en vonden het Herman Brood Museum veel leuker. Maar al bij al een leuke dag.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.871
    5.147
    113
    Home
    We zijn nog niet geweest
    Maar als het met half uur wel
    Klaar is dan gaan we niet

Deel Deze Pagina