Vast een hoop ervaringsdeskundigen hier die mij wat op gang kunnen helpen. Deze zomervakantie gaan we wat dagen naar Marveld (Groenlo). Voor ons onbekend terrein. Mijn kinderen zijn 7 en 9, wat zijn echte aanraders om met hun te doen? Mag zowel op het park zijn als in de omgeving, uiteraard zwemmen op het park, maar verder? Welk sfeervol stadje is leuk om te bezoeken?
Wij hebben de Groenlo Express gedaan vanuit het park. https://www.marveld.nl/sport-recreatie/groenlo-vestingstad-express/ Helaas waren wij er te kort om nog allerlei activiteiten te gaan doen. De dagen dat we er waren hebben de kinderen zich vermaakt met de aangeboden activiteiten en het zwembad.
In Eibergen zit Hof van Eckberge. Dit is een binnenspeeltuin met ook een groot buitengedeelte met wat dieren en speeltoestellen met water. Erg leuk!
Klimbos in Ruurlo kun je ook pannenkoeken eten, hilgelo bij mooi weer om te zwemmen (recreatieplas), hof van eckbergen, megapret (binnen en buiten speeltuin) in lievelde, even winkelen in Winterswijk (uiteraard een groot ijsje eten bij talamini) of Doetinchem, waterskiën in Braamt, fietsen huren/meenemen en naar het zwilbrock fietsen en flamingo’s spotten
Ik kom zelf van oorsprong uit die omgeving: alle leuke dingen zijn eigenlijk wel genoemd. Zeker als je maar een paar dagen gaat.
De camping zelf is echt al leuk! De animatie doet ook leuke dingen met de kinderen. Lasergame. Vanaf 7 jaar, zwembadspelletjes, knutselclubje. Mijn dochter (net 7) vo d het geweldig daar. Dikke tranen toen we weer naar huis gingen.