Wie helpt ons zoeken naar een leuke camping in de Ardennen voor de komende zomer? we gaan met Y (10) en S (7), die dol zijn op zwemmen en de natuur. Ik hou van rust en natuur en W van mountainbiken. we zoeken en niet te grootschalige camping met een (liefst verwarmd) zwembad, aan een beek of rivier, met kinderactiviteiten, leuke dorpjes en grotten dichtbij en goed schoon sanitair. Voor zover is onze longlist: Camping de chenefleur in Tintigny, Camping Moulin de Malempré in Manhay
Ik ben jaren geleden naar Chenefleur geweest als kind, dus weet echt niet hoe het nu is, maar dat was echt een van onze leukste vakanties ooit, dus zou daar zeker naar kijken.
Wij zijn tijdens corona (zomer 2020) op le chenefleur geweest, dus misschien een iets ander beeld dan we zonder bepaalde maatregelen hadden gehad. Er waren toen regels voor het aantal bezoekers van het zwembad en niet alles was helemaal geopend. We hebben wel een ontzettend leuke vakantie gehad, de kinderen hebben echt genoten, maar onze kinderen waren wel een stukje jonger. Veel bezocht ook in de omgeving.
Cool! Chenefleur kwam ik 30 jaar terug al Geen idee hoe het nu is maaaar het was een heerlijke redelijk basic camping. Toen was dat kleine zwembad elk jaar idioot koud. Niet te doen haha. geweldig. Met een knappe Franstalige badmeester die ons zei niet te mogen rennen maar dat verstonden we niet, al begrepen we het wel Prachtige herinneringen aan de La Semois rivier, kampvuren , ‘s ochtends vers stokbrood halen bij de bakker in het dorp (via die trap omhoog uit het dal) dagenlang tafeltennissen en uiteraard m’n eerste kus
Haha te leuk! Nicolai is wel een bekende naam Maar nee, hij was het niet. Mijn eerste zoen daar was van een jongen uit Zaandam. Dat weet ik nog maaaar zijn voornaam weer ik zo snel niet meer. Misschien schiet die mij ooit nog te binnen Hij stuurde toen voor m’n verjaardag nog een mooi zilveren kettinkje van Lucardi In welke jaren stond jij daar op de camping? Ik heb daar denk ik rond 1992 tot 1999 ofzo elk jaar gestaan En als het rond dezelfde tijd was: stond jij ook dag in dag uit daar te tafeltennissen?
Wij waren er in 1994 en 1995, net mijn ouders nog even gevraagd haha. Weet nog dat ik heel veel rond de tafel heb gespeeld, maar niet meer precies of dat op die camping was, denk het wel. We waren met zijn vijfen (nichtjes en neef ook) en als er ergens een tafeltennistafel was waren er wel te vinden.
Hahaha jaaaa rondom de tafel was daar onze volkssport nummer 1 Heb jij nog vakantiefoto’s van rondom de tafel? Misschien staan we wel op elkaars vakantiefoto’s Ik was er gegarandeerd beide jaren dat jij was
Ik ga gelijk even kijken als ik van de week bij mijn ouders ben. Heb wel een paar foto's daarvan volgens mij haha!
Ik ben benieuwd! Ik ga je per pb ff twee foto’s sturen. Dat zijn de enige foto’s die ik heb van die camping Misschien herken je iemand haha.