Ik ga wel eens per maand shoppen voor mezelf. Koop dan niet veel, denk dat ik rond de 50 uitgeef. Als ik samen met mijn man ga winkelen is het rond de 150. Denk dat we eens per 3 maanden samen winkelen. Voor dochter winkelen we echt altijd samen. Net een hoop zomerkleertjes gekocht voor nog geen 100! Geweldig, vindt het ook leuker om veel dingen te kopen voor weinig dan andersom. Man houdt van merken, maar wel zo goedkoop mogelijk. Hij speurt dus ook echt alles af op het internet om het zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ons bin zunig
Ik shop voor mijzelf ongeveer één keer in de twee maanden. &dan geef ik wel makkelijk 200euro uit. Maar over die 200euro probeer ik dan niet te komen.
ow dat heb ik ook hoor daarom neem ik tegenwoordig dan een apart bedrag voor jayla nog mee als ik al ga en daar ga ik dan ook echt niet overheen! want je wil niet weten hoe dat kind der kledingkast eruit ziet hahaha zelfs zo erg dat ik de helft nog in mijn kast erbij heb gepropt omdat het allemaal niet in haar kast past
Ik ga eigenlijk nooit voor mezelf shopppen want ik ben net 7 maanden in Engeland bij mijn vriend(we zijn wel langer bij elkaar) en zoek nog na een baan. Dus ik voel met dan zo schuldig als ik dan geld uitgeef,Omdat ik zelf nog geen werk heb. Liefs
ik geef veel te weinig aan mezelf uit en ook als ik voor mezelf naar de stad ga kom ik met tassen voor het hele gezin thuis. ik koop alleen iets voor mezelf als ik het echt nodig heb. toen ik nog geen kinderen had kocht ik gewoon wat ik leuk vond en ook gaf ik veel geld uit toen der tijd. 500 per maand was niks. nu geef ik mag omgerekend inc. schoenen, ondergoed etc 150 per jaar uit
Poeh ik denk dat ik per maand ongeveer 500 aan kleding uitgeef voor mezelf. En meestal koop ik aan het begin van een nieuw seizoen ook nog een berg, maar dat is dan meestal meer dan 500 hihi. Maar ik koop eigenlijk meer voor mijn zoontje en vriend dan voor mijzelf. Ik heb al zo'n uitpuilende kast hihi.
Geen idee eigenlijk. Als ik naar de stad ga geef ik met gemak 100 euro uit, maakt niet uit voor wie. Dat doe ik heeeeel regelmatig, soms 1x per week. In totaal aan kleding en dingetjes voor mij en de kids wel 400 per maand denk ik. Hmm, best veel eigenlijk..maar ja verkoop dan ook wel weer veel op mp als het niet of nauwelijks gedragen wordt.
Ik geef ook amper wat voor mezelf uit. Echt sporadisch een nieuwe broek/shirt/etc... Eigenlijk kom ik altijd met dingetjes voor Joris thuis en denk dan voor mijn eigen; daar kom ik nog makkelijk een seizoen mee door En als het al voor mezelf is, zoek ik echt zo goedkoop mogelijk zodat ik ook voor Joris wat kan meenemen
ik ben dus vanmiddag geweest, bij de sting 2 tuniekjes en een basisjurkje. bij esprit 2 leggings en een zomerjurk. Ik was bij elkaar 140 euro kwijt, viel mee toch?? Ik wilde nog een linnenbroek bij H&M halen, maar daar was mijn maat niet meer helaas. voor mare 2 longsleeves en een vestje bij villa happ en bij elkaar 25 euro kwijt.
Hier ook heel verschillend. De ene maand 50 en de volgende maand kan het zo 350 zijn. Maar echt shoppen doe ik eigenlijk nooit, dan vind ik toch nooit iets leuks. Eigenlijk zie ik altijd alleen leuke kleding als ik mezelf heb voorgenomen deze maand wat minder geld uit te geven.. en weg goed voornemen haha
nja, ik hoef niet eens gericht te gaan shoppen om teveel uit te geven. kom soms ineens wat tegen en ja...... dat kan dan veel of weinig kostten. bedenk me wel heel goed of ik het echt wil en er plezier van zal hebben