Marin krijgt sinds eergister losec voor dr reflux. Alleen gisteravond was het vreselijk mis! erger dan eerst!! ook na de laatste fles! Zo ook vandaag! hele dag goed! en 18.30 uur fles weer helemaal mis! Oijn huilen! En weer spugen... Zou het kunnen dat de losec dan uit gewerkt is? Ik geef het om ong. 9 uur sochtends
Hai horselover, De Losec heeft minimaal een week nodig om in te werken, dus het duurt even voor je vooruitgang ziet. Bij ons heeft het ongeveer anderhalve week geduurd voor het echt werkte. Wij gaven voor de hele heftige aanvallen gaviscon erbij, misschien kun je dit overleggen/vragen aan je KA? Als je nog vragen hebt stel ze maar hoor. Heel veel succes
@lampie: bedankt voor je reactie ! Nou het vreemde is dat de KA niet denkt dat ze daardoor pijn heeft tijdens het drinken (vooal na het boertje??). Ik zou niet weten wat het anders is! Ze kreeg al speciale voeding enfamil AR. EN volgens de KA moest dat voldoende zijn! Ik mocht de losec en motilium proberen maar als het na 2 dagen nog niet goed ging moest ik er mee stoppen want dan hielp het niets??????? Nou ik ga niet na 2 dagen al stoppen\!Als die slokdarm geirriteerd is lijkt het mij niet dat dat na 2 dagen weg is? Maar hoeveel gaven jullie?Marin mag 1 tablet 10 mg dus. En 3 x daags 2 ml motilium. Vandaag probeer ik 2 x 5 mg te geven. Maar dat werkt niet helemaal goed volgens mij? De dosis zal dan wel te laag zijn. Want ze is nou veel onrustiger dan ze gister was. Wat waren bij jou de veranderingen dat je zag dat het hielp?
Hier maakte losec de klachten alleen maar erger, hoe langer ik het gebruikte hoe meer Liam ging spugen,, Nou red ik het met alleen maar nutriton door de fles heen doen Van de dokter moest ik stoppen als ik na 4 dagen geen verbetering zag,, Liefsz
Losec ging hier na +/- 5 dagen werken. Waren er alleen niet helemaal tevreden over. Na 1,5 maand overgestapt op Zantac. Dit werkt voor haar beter. Ik zou het nog even aankijken met de Losec. Hopelijk zie je snel verbetering! Succes.
Hadden jullie ook klachten met drinken? Dat is op het moment alleen maar meer een drama aanhet worden! Eerst had ze alleen pijn na het boertje. Dan wou het slikken niet. Nou huilt ze al bij de eerste de beste slok! Het is zooooo erg! Ik word er niet goed van!
Ja het drinken hield hier op,, hij dronk hooguit 90cc van de 180cc en later maar 30cc dus toen hebben we gezegt naar de huisarts,, Liefsz
Nee, hier werd zuur opgegeven 2 à 3 uur na de fles. Daarbij veel huilen. Het drinken bracht juist verlichting omdat de smaak van het zuur dan verdween.
@humbly: wat super dat je het redde met alleen de voeding te veranderen! Ik heb het ook geprobeerd met nutriton maar daar kon ze niet echt tegen!!
Ik heb wel 3x daags olie toe moeten voegen anders heeft hij geen ontlasting jah gelukkig wel aangezien de medicijnen hier niet hielpen
Marin krijgt lastulose erbij. Maar ik word er zolangzaam aan niet goed van! Al zooo lang ellende met drinken! Vanaf dat ze 2 weekjes was, Ze is nu 10 weken. 3x kuur gehad voor spruw wat ze achteraf niet had! En de enfamil AR alleen helpt niet! Ik hoop zooo dat de losec aanslaat! Maar het word op dit moment alleen maar erger??
jah ik ken het hier oowk 2 maand bezig geweest en gelukkig sinds een maand hier wel alles redelijk goed hoop oowk voor je dat de losec aanslaat Liefsz