Waarom niet gewoon lekker met de trein naar een stad en daar een lekker ijsje gaan eten en weer terug? Of even lekker naar het bos? Hebben wij afgelopen week gedaan en was heerlijk rustig en koel onder de bomen. Even een balletje trappen, hertjes kijken en een ijsje eten. In het bos vlakbij ons heb je een watergebeuren. Was niet heel druk maar kan natuurlijk in het weekend anders zijn. Water is tot aan de enkels ernaast zit een museum wat hij misschien leuk vind?
Zolang ik water bij de hand heb, kan ik vrij goed tegen de warmte. Barcelona heb ik ooit bezocht bij 35 graden. Maar anders zou ik zeggen om er gewoon een dagje strand of aan een meer van te maken. Zon, water en misschien nog wat zand om zandkastelen te bouwen . In de bios zal 't nu ook wel héérlijk rustig zijn. En er is airco.
Ik ben vanmorgen naar een indoor speeltuin geweest. Was heel rustig, dus de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Uiteindelijk bleek het binnen warmer dan buiten, want buiten was het afgekoeld naar 21 graden
Railz mini world in rotterdam is wel erg leuk. Idd veel treinen ect, het is allemaal binnen. Ws ben je daar wel met twee uurtjes max uitgekeken. Maar het ligt naast het centraal station, dus je zou er met de trein/tram heen kunnen gaan. Vaak ook n belevenis voor de kids!
Hoi, waar woon je een beetje in de buurt? Ik zou ook voor een museum gaan, of kijk eens hier: DagjeWeg.NL dagje uit & uitstapjes, weekendje weg, groepsuitjes! Is een poppentheater misschien leuk? Als ik een beetje weet waar je woont kan ik misschien nog meer tips geven! Succes.
Maar m'n moeder kwam zelf met een idee, de waarbeek in Hengelo. Niet te groot en in bos. Ze gaan t vast leuk hebben en ik ben blij dat ze toch maar besloten heeft niet naar 1 of ander groot park te gaan.
Dit is niks voor m'n moeder, maar wij gaan hier zelf 1 keer per maand minimaal heen. Sven vind t heerlijk. Picknicken bij de steile trappen. Is idd erg leuk!