dagje uit met 30 graden, wat doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.341
    113
    Gelderland
    Waarom niet gewoon lekker met de trein naar een stad en daar een lekker ijsje gaan eten en weer terug? Of even lekker naar het bos? Hebben wij afgelopen week gedaan en was heerlijk rustig en koel onder de bomen. Even een balletje trappen, hertjes kijken en een ijsje eten. In het bos vlakbij ons ;) heb je een watergebeuren. Was niet heel druk maar kan natuurlijk in het weekend anders zijn. Water is tot aan de enkels ernaast zit een museum wat hij misschien leuk vind?

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    De smurfen2 geloof ik.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zolang ik water bij de hand heb, kan ik vrij goed tegen de warmte.
    Barcelona heb ik ooit bezocht bij 35 graden.

Maar anders zou ik zeggen om er gewoon een dagje strand of aan een meer van te maken. Zon, water en misschien nog wat zand om zandkastelen te bouwen :).

In de bios zal 't nu ook wel héérlijk rustig zijn. En er is airco.

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben vanmorgen naar een indoor speeltuin geweest. Was heel rustig, dus de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Uiteindelijk bleek het binnen warmer dan buiten, want buiten was het afgekoeld naar 21 graden :)

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    Railz mini world in rotterdam is wel erg leuk. Idd veel treinen ect, het is allemaal binnen. Ws ben je daar wel met twee uurtjes max uitgekeken. Maar het ligt naast het centraal station, dus je zou er met de trein/tram heen kunnen gaan. Vaak ook n belevenis voor de kids!

6. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1 midden op de dag blijf ik binnen, veel te warm voor die kleine!

7. yps

yps Lid

17 apr 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dit ga ik binnenkort toch maar zelf een keertje met m'n zoontje doen. Mamma zoon uitstapje!

9. Romy1979

Maar m'n moeder kwam zelf met een idee, de waarbeek in Hengelo. Niet te groot en in bos. Ze gaan t vast leuk hebben en ik ben blij dat ze toch maar besloten heeft niet naar 1 of ander groot park te gaan.

10. Romy1979

Dit is niks voor m'n moeder, maar wij gaan hier zelf 1 keer per maand minimaal heen. Sven vind t heerlijk. Picknicken bij de steile trappen. Is idd erg leuk!

Deel Deze Pagina