Na alle vervelende marktplaats dingen ,wil ik nu een leuk momentje delen Ik heb gisteren mijn iphone verkocht. De mevrouw vroeg of ik thuis was en of ze hem dan gisteravond op mocht halen. Ik zeg ja ik ben jarig ,dus ben sowieso wel thuis, dus kom gerust. Komt die vrouw met haar zoon langs. nouja goed ze kocht de iphone en had een fles prosecco voor mij ,omdat ik jarig was. Super attent toch van een wildvreemde vrouw!
Wat onwijs lief! Zit er van te glimlachen, lijk wel een idioot haha. Wastie lekker? Nog gefeliciteerd!
Dat is zeker leuk! Ik had laatst een bench gratis af te halen. Kwamen mevr en meneer met een fles wijn, chocolade en voor de kinderen ieder een leuke knuffel! Wie goed doet, goed ontmoet! Ik mail zelf na een tijdje altijd nog even na of ze tevreden zijn met de gekochte spullen. Zeker met babyspullen heb ik er nog leuke contacten aan over gehouden. Als mensen iets komen afhalen vraag ik ook altijd of ze iets te drinken willen.
Oh wat lief! Als ik dit soort dingen hoor of lees, dan geloof ik gewoon weer een beetje in de goedheid en oprechtheid van de mens. Daar ben ik sowieso altijd wel van overtuigd, maar helaas worden we daarin vaker teleurgesteld... Heel attent! En van harte gefeliciteerd nog!
Hier al een paar x gehad dat verkopers wat extra erbij geven. Wat kleertjes wat ze nog vonden, nieuwe haarband en speldjes van dora. 1x een nieuwe winnie the pooh handdoek en washandje. En 1x iemand die de doos had aangevuld met van alles en nog wat. Wikkeldoek, slofjes en wat speeltjes. Er zijn ook nog attente mensen
Hier ook alleen positieve ervaringen met marktplaats. Laatst een glijbaan gekocht met zo'n houten huisje. Die mensen woonden een paar straten verder. Ze hebben meegeholpen om hem te sjouwen naar ons huis. Erg fijn want met z'n 3en hadden ze het niet gered.
Kijk, daar word ik nou blij van! Wat leuk toch dat er nog zulke mensen tussen zitten! Ik word ook geregeld blij van marktplaats. Ik vind het een geweldig fenomeen om je spullen een tweede leven te geven en andersom ook: waarom zou ik iets nieuw kopen als het ook tweedehands kan? ( niet alles hoor, maar zeker voor de kinderen kleding of speelgoed). Ik heb ook weleens wat extra's gehad en ben via marktplaats ook aan een keileuk adresje gekomen voor kinderkamer accessoires. Daar heb ik nu ook leuk facebook contact mee. Andersom heb ik ook weleens wat extra kleertjes in een pakket gedaan. Ben ook blij als mijn spullen een goed doel krijgen!
Zo kan het dus ook Bedoel niet dat iedereen een fles prosector mee moet nemen Maar dat het gewoon netjes gaat!! Top Nog gefeliciteerd
Ik bedenk me nu dat ik het vorige week zelf ook heb gedaan, mijn moeder had een gasfornuis te koop en die hebben we vrij vlot verkocht meneer kwam 2 uur rijden om hem op te halen voor zijn studerende dochter dus wat extra bakblikken die ik nog had staan en een oudere strijkplank bijgevoegd (hij was nog goed maar ik wilde een bredere) Ook inderdaad wel eens wat ontvangen wat extra uitgebreid was ik stuur dan ook altijd een mailtje.