Hoi meiden, Wie heeft er hier verstand van of ervaring mee. Ik ben sinds enige tijd ziek thuis. Volgens de probleemanalyse zou ik over 2 weken weer wat werkzaamheden gaan doen. Echter ik zie dit nog niet zitten, ben er niet aan toe en het word door mijn therapeut afgeraden. Dit heb ik aan arbo en baas laten weten en heb hen informatie gegeven over mijn ziekten. Nu is er vandaag overleg tussen hen, maar wat gebeurt er nu als ik dus niet in staat ben om aan de probleemanalyse te voldoen? Wat zijn de consequenties hiervan. Ik heb me al ingelezen op de uwv site maar kan er niet veel over vinden of ik er lees erover heen. Ik houd wel wekelijks contact met de werkvloer door koffie te gaan drinken. Zou graag wat ervaringen horen....
Waarschijnlijk word er dan gekeken naar wat jij wel kan. Al is het dan misschien maar een uurtje per dag werken ofzo.
ik weet niet wat je hebt natuurlijk, maar inderdaad soms al is het maar een uurtje weer iets doen op de werkvloer is alleen maar goed, ik ben zelf ook langdurig ziek geweest, maar al vrij vlot ging ik op therapiebasis weer wat doen, ene keer meer als de andere keer, was maar niet hoe ik mij voelde, en dat was ook goed, ook om tussen de collegas enzo te blijven, tis pas over 2 weken, dat is nog best ver weg, als je nu al denkt het lukt niet , wordt het inderdaad lastig, probeer alles positeif te benaderen, berijk je ook voor jezelf meer mee, sterkte,
Maargoed doe dus wekelijks koffie drinken en doe dan her en der ook wel wat helpen, van de week ging dat dus fout dat helpen. Ze willen mij vanaf januari weer volledig aant werk hebben, ik hb er dan 3 mnd therapie opzitten, nu net een paar sessies. Het is nie dat ik niet wil maar het domweg niet kan helaas. Heb 4 psychische stoornissen of fobie dus genoeg.