laat tandjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Priscilla R, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hallo,

Een vraagje mijn dochter is nu 10 maanden en heeft nog geen een tandje ;). Zijn er nog meer moeders waarvan de kindjes pas laat tandjes kregen? vraag het me namelijk af of is me dochter een uitzondering ;) haha.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,195
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Geen uitzondering. Sinds een week zien wij nu 2 ondertandjes langzaamaan doorkomen. Erg leuk:). Kan dus van de een op andere dag zichtbaar zijn.

3. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Mijn dochtertje is 8 maanden en ook nog niets te bekennen. Maak me niet zo druk hoor, komt vanzelf wel. Sprak laatst iemand waarvan dochtertje rond het jaar eerste tandje kreeg :)

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#4 Polletjepiek, Feb 9, 2010
    Last edited by a moderator: Feb 9, 2010
    Hoi,
    Mijn dochter is vrij 'gemiddeld' wat tanden betreft(rond de 7 maanden 1e, nu 8 tanden en zijn er kiezen op komst), maar ikzelf had pas nadat ik een jaar was mijn 1e tand:$...dus ik was zelf vrij laat kun je wel zeggen, maar ik heb nu een compleet gebit hoor...al jaren, dus er is nog hoop voor je kleintje;)

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :phahahaha gelukkig maar :D

6. Nanske

Nanske Actief lid

Sep 18, 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Mijn zoontje is dan weer een vroege vogel.
    Hij moet nog 6 maanen worden en er komen vanonder al 2 tandjes door. Bij een vriendin van me, die haar dochterke is dan weer 8 maanden en heeft nog geen tandjes, dus het kan hoor.
    Hangt echt van baby tot baby af.... ;)

grtjs
    Nanske

7. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Hier ook nog niks!

8. Mijn dochtertje is van 24 maart 2009, maar hier ook nog niks te vinden...

Wel heb ik het idee het misschien nu wel komen gaat, ze poept erg veel en goed stinkend haha... En heeft enorme rode billen met bultjes... Zo sneu,....

9. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Mijn jongste was ook laat (10 mnd) maar toen het begon kreeg hij er gelijk 6 in 1 maand..... en dat heeft hij nogsteeds. Het staat weer stil (nu 13 mnd). Op het consultatiebureau maken er geen problemen van hoor.

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hihi ik weet het dat het niet erg is en dat sommige kindjes laat zijn met tandjes maar in mijn omgeving is me dochter de enige vandaar al die kids hebben al een tandje voelde me zo alleen :p Ze is weer met andere dingen heel snel zoals kruipen staan poging tot lopen ook wel weer heel leuk dat het bij elk kind zo anders gaat ze zijn echt zo uniek :)

11. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Mijn zoontje kreeg de 1e met 15 maanden, en nu heeft hij er nog steeds maar 1

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Mijn nichtje was gisteren vijftien maand, maar nog steeds geen tandje te bekennen.
    Haar vader én oma (mijn zus) waren trouwens 14 maand , dus het zit echt bij hen in de familie.

Nouja, lekker makkelijk: hoef je ook nog niet te poetsen, daar heeft onze jongste namelijk zo'n hekel aan.

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Dochter is bijna 1 jaar en heeft twee tanden. We wachten rustig af...

14. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier nog een Toos Tandloos! :D Nog niets te bekennen... Wel wat bobbels en schijnt een beetje wittig doorheen, maar geen scherpe puntjes of wat dan ook

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mijn dochter kreeg pas met 14 maanden haar eerste tandjes...kan dus misschien nog wel even duren ;)

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Hier een kleine meid van 11 maand oud, maar ook nog geen tanden te bekennen hoor. Ik voel nu sinds een week wel bobbeltjes op het onderste tandvlees, dus misschien dat er nu binnenkort toch tandjes gaan komen.:D

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja hier ook allerlei bobbeltjes die ze al heeft sinds 3 maanden maar niets zet door. :) haha

18. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

Dec 29, 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Iris is nu 15 mnd en heeft 4 tandjes.
    De eerste 3 kwamen bij 11 mnd en de 4e rond haar eerste verjaardag. Sindsdien niets meer erbij........

19. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ik heb me laten vertellen dat de volgorde en timing van het doorkomen van tandjes is bepaald door èèn van de ouders.
    Je baby zal dus op de zelfde wijze en tijd tandjes krijgen als mama of papa.

Geen idee of het waar is, ik zal het tegen die tijd eens in de gaten houden!

20. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,386
    860
    113
    home sweet home
    Hoi
    Mijn oudste kreeg haar eerste tandje met 14 maanden. ze is nu 288 maanden en heeft haar gebit nog steeds niet compleet (10 tanden en 4 kiesen) Dus kan lang duren.

Share This Page