(Vlieg)Vakantie midden September met 6 maanden oude baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sumer93, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Mijn vriend en ik willen in September een weekje met onze dan 6 maanden oude zoon op vakantie. Met het vliegtuig (ja ik weet dat sommige dat afkeuren, maar een vakantie in eigen land is voor ons gevoel geen vakantie)..

Nou zaten we eerst te denken aan Mallorca, ofja mijn vriend, maar daar ben ik al veel te vaak geweest aangezien mijn beste vriendin daar 2 jaar gewoond heeft.

Andere opties zijn nog Tenerife, Gran Canaria of Ibiza.

Heeft iemand van jullie ervaring qua weer half september in Ibiza? het hoeft geen 35 graden te zijn, maar wil toch wel graag lekker aan het zwembad kunnen liggen en met de kleine kunnen zwemmen.

Of iemand nog een ander land als tip?

liefs..

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Wij gaan 8 sept naar kreta! Nog heerlijk weer maar niet te. Niet te druk meer maar wel alles open.

Enne waarom zouden mensen het afkeuren? Lekker doen toch. Ik was liever met 6 mnd op vakantie gegaan met het vliegtuig dan straks met een peuter van 1.5 jaar :p Zit er enorm tegen op :eek:

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Wij zijn 2 jaar geleden van 5 t/m 12 september naar Gran Canaria geweest. Het was toen de hele week rond de 38 graden. Wij vonden dat echt te warm.

Onze dochter was toen trouwens ruim 7 maand en het ging hartstikke goed in het vliegtuig.

4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Half september kun je echt overal nog prima aan zwembad zitten juist. Van Portugal, Zuid-Spanje, Sicilië, Sardinië, alle Griekse eilanden, you name it :)

Zou dan niet naar Canarische eilanden gaan juist, zonde van langer in vliegtuig zitten terwijl het niet nodig is voor mooi weer

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    De ophef gaat meestal over babies van 6 weken, niet 6 maanden :thumup:. Wij zijn vorig jaar in september naar Rome geweest, tegen de 30 graden. Heel Zuid Europa is nog prima in die tijd.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij vliegen naar Curaçao in september!

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lekker doen!
    Ibiza kan dan best
    En evt als vliegtuig hetbheeft baby cot aanvragen kan je kindje gewoon liggen

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wij vliegen naar Sicilië in september!

Deel Deze Pagina