Joepie, appartement verkocht

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Joepieee, Wij hebben ons appartement binnen een weekje uit de hand verkocht. En nu kunnen we uitkijken naar een eengezinswoning met een tuintje. Vooral de kinderen zijn heel erg blij:D.

Nu de 4e kind op komst is en we op de 4e verdieping zonder lift wonen wil ik heel graag verhuizen..

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Gefeliciteerd en veel plezier met het zoeken :D

4. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel verkocht is zeg!

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!! Wij hebben toevallig ook net ons appartement verkocht en een hoekhuis gekocht, heerlijk!!!

Super zeg, geniet ervan en succes met de zoektocht :)

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik ben wel beniuewd waarom iemand een appartement op de vierde verdieping zonder lift koopt. Gelukkig natuurlijk voor jullie maar oprechte vraag omdat geen lift natuurlijk niet koopbevorderend is maar ook niet zo handig. Verder, geniet ervan!

7. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    #7 thephantom, 25 mei 2016
    Laatst bewerkt: 25 mei 2016
    Mijn vriend heeft destijds een appartement op de vierde verdieping gekocht, omdat hij uit huis werd gezet door zijn moeder. Hij was 21 en volwassen genoeg om op zichzelf te gaan wonen gaf zijn moeder aan... Een huis huren in Zuid-Holland op je 21e ging toen (ik weet niet hoe het nu is) bijna niet, tenzij particulier, wat behoorlijk duur is. Dus heeft hij een goedkoop appartementje weten te kopen, wat op de vierde verdieping is zonder lift. (Hij had gelukkig wel een baan destijds, maar wilde gewoon wat langer sparen om een mooi huis te kunnen kopen.. Dat ging dus even mooi niet op..)
    We zijn er nog steeds na een flinke verbouwing erg gelukkig, maar ja over een x aantal jaren willen we er natuurlijk wel weg. Maar we hebben dan ook al een mooi stuk afbetaald waardoor we in prijs kunnen zakken... ;)

On topic: Van harte gefeliciteerd met het (zo snel) verkopen van jullie appartement. Fijn dat jullie nu naar een groter huis kunnen gaan kijken. Veel plezier met het zoeken van een voor jullie geschikte woning. :)

8. rums

rums Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dat is lekker snel :)