Hoi, Zijn er dames die leuke dagjes uit weten? Liefst maximum een tweetal uur rijden zodat onze honden meekunnen Wat maakt écht niet uit, als we er maar eens een dagje tussenuit kunnen
Ik weet niet waar je woont, dus of iets max 2 uur rijden is is wat lastig in te schatten Maar je zoekt dus dagjes uit waar je honden mee naar toe kunnen? Dan kom je denk ik vooral uit op wandelgebieden. Ik ben zelf dol op de Loonse en Drunense duinen, in Brabant. Een heerlijk gebied met zandverstuivingen en bos, en zat gezellige restaurantjes waar je na afloop nog lekker wat kunt eten en drinken. Wij gaan meestal naar Bosch en duin, ik weet dat daar ook honden naar binnen mogen. Verder word ik altijd erg blij van lekker naar de kust, bijvoorbeeld hoek van Holland. Duinen, strand, even naar de boten kijken vanaf de pier, lekker zitten bij een strandtent, er gezellig. Ook een bezoekje aan fort 1881 is de moeite waard. Er zijn dierentuinen waar honden in mogen, dierenpark Amersfoort bijvoorbeeld volgens mij. De Veluwe of de Biesbosch.
Met honden kom je al vlug uit op wandelen. Lekker naar de zee, en vervolgens lekker eten in een strandtent.