Aanstaande dinsdag ga ik met een vriendin en haar dochtertje (3,5 maand) een dagje uit. Zelf heb ik een meisje van ruim 10 maanden. Weten jullie iets leuks waar je naar toe kan met twee kleine meiden?
een dierentuin is vaak wel leuk. en wat rustiger dan al dat geschreeuw in die pretparken. zeker omdat ze nog zo jong zijn. of een leuke kinderboerderij,.
Voor een kind van 3,5 maand maakt het niet zoveel uit waar jullie naartoe gaan Die zal toch vooral slapen en vindt waarschijnlijk alles leuk om te bekijken. Ik zou het dus voornamelijk van jouw kind laten afhangen.
Als je een heel dagje gaat dan zou ik naar een klein dierenpark gaan. Als je een ochtendje of middag wil gaan dan is kan je naar het zwembad, samen wandelen, kinderboerderij, stukje fietsen (als zij een fietskar of babymee op de fiets heeft).
Jeetje.. ik had over die 3,5 maand heen gelezen ... met 3,5 maand maakt het echt geen bal uit... 10 maanden? ook niet erg veel maar de dierentuin of ergens waar je vrij uit kan schooieren (gras bijvoorbeeld) is danwel erg leuk