Bijna 2 weken geleden een kies laten vullen. Eerst wel wat na pijn maar sinds het weekend rustig. Wel jeukt de kies van binnen. Sinds vandaag zeurderige pijn in mijn kies. Ook bij drukken doet het ineens zeer. Vandaag of morgen moet ik ongesteld worden. Zou het ineens op kunnen spelen door hormonen?
Is zeker een witte vulling? Ik heb weleens maanden last gehad van zo 'n vulling. Het komt door het krimpen en uitzetten van de vulling. Enorm irritant. Ik heb liever een mond vol met amalgaam dan met witte vullingen
Ja een witte en ook nog eens een diepe vulling maar de rust was weer wedergekeerd. Tot nu. Ik ben echt bang dat de zenuw straks alsnog afsterft
Ben bang dat het toch de krimping is. Nu heel hard duimen dat het als nog geen wortelkanaalbehandeling gaat worden. Bij elke behandeling heb ik overigens best veel last, zelf bij een klein gaatje. Ben dan al lang blij als ik niet terug hoef te komen. Duim, duim,duim
Nee hij gaat er dan uit. Overigens is het nu weer rustig. Maar misschien wat teveel aan die kant gegeten ik neem aan na bijna 2 weken dat het wel "goed" zit
Ik ben inmiddels een anderhalf jaar verder en nog steeds rond eisprong en menstruatie last van een kies. Kan 3 jaar duren! Dus euhhh ja het kan. Ik neem een pc en ben er dan weer vanaf.
Ik heb het ook, mijn tandvlees en een kies worden enorm gevoelig rond mijn hormonale periodes. Ik wist dat nooit tot ik een patroon ontdekte, toen nagevraagd en dat klopt dat het door hormonen komt.
Ik krijg altijd kiespijn als ik een lage weerstand heb. En nu je het zegt volgens mij valt dat redelijk vaak samen met mijn menstruatie.. ik ga het eens goed in de gaten houden.