Waar setje ondergoed kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sunrise, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunrise

sunrise Actief lid

19 feb 2009
    109
    0
    16
    Ik zag bij de Hema en We leuke boxershorts voor mijn zoontje, maar kan nergens bijpassende hempjes vinden! Bij We vertelden ze me dat ze die eerst wel hadden, nu niet meer en komen ook niet meer. Bij Hema wel hempjes maar alleen een paar saaie, en niet bijpassend (qua kleur) bij de leuke boxershortjes.

Bestaan leuke setjes voor kinderen (maat 86-92 praat ik dan over) dan niet meer??
    Wat hebben jullie kinderen aan?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mij meisje draagt zeeman boxershorts (voor meisjes wel) maar die ebben altijd bijpassende hemdjes.
    Plus blijkbaar zitten ze heerlijk want ze wil gewoon niks anders meer :)

3. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Bij de prenetal hebben ze leuke setjes.Bij zeeman,wibra,action ook wel.Bij hema ook geregeld geslaagd,maar als daar iets in de aanbieding is is het snel weg.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    idd zeeman

5. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    jeps hier ook van de zeeman. Leuke met Cars en spiderman.
    heb bij de wibra ook wel wat gehaald, maar zeeman is leuker.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij h&m komt ook nog weleens wat leuks voorbij. Volgens mij vanaf maat 92..

7. mona23

mona23 Niet meer actief

c&a vorige week cars ondergoed gekocht.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb pas bij Hema hemdjes gekocht voor m'n zoontje, waar wel bijpassende boxertjes bijzaten. Vond ze best leuk!
    Prenatal heeft ook setjes, maar die vind ik vaak wat minder mooi.

86/92 is wel een lastige maat, heb ik gemerkt. Veel merken beginnen groter en bijvoorbeeld Frendz heeft wel 92 maar die vallen erg groot, zodat ze steeds van m'n zoons billen afzakken. Haaalllllooooo dames en heren fabrikanten: deze onderbroeken hoeven niet meer over een dikke pamper heen, maar over een klein peuterkontje!
    Hoeveel ingewikkelder wordt het dan zelfs als je peuter klein is, of al heel vroeg zindelijk??

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Idd. bij de Zeeman. Leuk, kwalitatief goed ondergoed, mits je een maatje groter koopt, want het krimpt wel (gaat hier in de droger).
    Verder blijft het prima!

10. Saskia78

@bri: anne had mt92 toen ze zindelijk werd.. 92 MET pamper dus
    dus zonder pamper was het echt even zoeken naar heel klein ondergoed ;)

overigens dat uiteindelijk gevonden bij c&a en ik was niet dolenthousiast over de kwaliteit
    het gaat niet stuk.. het verkleurt ook niet precis.. maar echt mooi blijft het ook niet. Kan niet precies aangeven wat er nou mis mee is.. maar dan liever een zeemanbroekje

Overigens met dit weer.. hoef je niet perse een hemdje aan toch?
    en als het frisser wordt heeft hij wellicht alweer een grotere maat.

De zeeman onderbroeken zijn op zich wel van nette kwaliteit.. geen superduper.. maarja ze kosten dan ook tussen de 1 en 2,50 per onderbroek dus tja ;)
    Zijn ze versleten... (zure poep is echt niet goed voor ze) dan gaan ze in de prullenbak.
    Maar ik hoef eigenlijk niet echt met iets anders aan te komen tenzij er een plaatje op staat wat ze heel graag wil :)
    mevrouw wil enkel "grote onderbroeken" nog maar...

ze draagt nu vooral deze:
    ZEEMAN - Ondergoed
    en dan die linksboven met die gekleurde rand.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zeeman. Probleem hier is eigenlijk dat meneertje van onderbroek een maatje kleiner nodig heeft dan hemd, dus als het in zo'n setje zit past het net niet lekker.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.110
    3.883
    113
    Voor mijn zoontje heb ik wat setjes van Ten Cate, die haal ik bij Bodybrand, is zo'n Ten Cate outlet en daar zijn meerdere vestigingen van, betaal er net zoveel voor als een setje van de Hema, maar dit sluit wel beter aan en blijft langer mooi. De onderbroeken vallen vaak gewoon een maat kleiner, de hemdjes vallen gewoon op maat. Je kunt ze los van elkaar kopen, maar dan wel in dezelfde kleur/printje.

13. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier heb ik dat ook!
    zoonlief gaat nog wel want die heeft nog een luier aan, maar dochter niet meer en dat is soms lastig met setjes kopen.

maar ik koop altijd bij de zeeman,daar heb je ook gewoon losse bijpassende hemden en onderbroeken/boxers.

voor meiden heb je daar van die ontzettend leuke hemden en broekjes van pip en tilly! mijn dochter vind ze helemaal geweldig!!

14. Saskia78

@ikkelies: jups! die zijn hier ook populair.
    alleen heb ik vooral broekjes en maar 1 hemdje.

15. sunrise

sunrise Actief lid

19 feb 2009
    109
    0
    16
    Thanks voor de tips.
    Ben gaan kijken bij zeeman, maar alleen setjes van cars etc. En dat vind ik dus niks..... ik hou van stoer, leuke kleur etc. Vind wel leuke boxershorts en leuke hempjes, maar passen niet bij elkaar. Hema precies hetzelfde. Dus ik blijf maar verder zoeken..... Ik weet wel dat ik in de zomer ook losse boxershorts aan kan doen, maar soms vind ik het met hemd toch nog wel fijner, als het wat frisser is nl.
    Als iemand ergens een leuk gekleurd setje vind, hoor ik het graag!

Deel Deze Pagina