Ik heb afgelopen maand hele maand gestudeerd voor herexamens, die gisteren eindelijk gedaan waren Nu wil ik mijn nieuwe liefde (3 weken samen ) verwennen en verloren tijd inhalen. Wil dus een romantisch etentje doen vanavond, maar kom niet verder dan de aperitiefhapjes Zoek nog iets voor het hoofdgerecht. Soort ovenschotel of zoiets. Ben zelf geen fan van vis, dus daar geen dingen voor zoeken! Aperitiefhapjes worden bladerdeeghapjes, eentje met champignons, ham & boursin. De andere met geitenkaas (weet alleen niet goed welke ik moet nemen voor zoiets?) met kerstomaatjes. Dessert ofwel iets in de aard van chocoladetaart of zoiets. Ofwel aardbeitjes gedept in chocolade. Hij is Italiaans, en eet graag (en lekker, en veel ) Wie heeft er nog een leuk receptje voor mij?? Ben geen super kok, maar normaal als ik een recept gewoon volg, dan lukt het mij wel om het tot een goed einde te brengen. Dus gewoon patatjes of zo hoeft niet, mag wel wat "mooier" zijn
Dat ziet er heerlijk uit! Hier is als toetje voor manlief echt favoriet: Citroen Meringue taart, dus misschien een ideetje?
Mmm die taart ziet er inderdaad ook wel lekker uit ! Eens zien hoeveel tijd ik nog heb, als er nog tijd over is dan is dit misschien wel een ideetje! En anders voor een andere keer Lijkt me lekker en fris!