Iedereen is weer zo ongeveer terug van zijn of haar, hopelijk heerlijke, vakantie! Heb jij dit jaar hét perfecte appartement/hotel/park ontdekt?! Of had je dat misschien allang gevonden? Welk park vond jij ideaal om met je gezin naar toe te gaan? Oftewel: waar moeten we heen in de zomer 2014?! (Land maakt niet uit. Ik ben gewoon benieuwd wat voor jullie de beste bestemming was, ongeacht welk land! )
Ligt ook aan je budget Als ik mag kiezen wil ik volgend jaar weer naar Delphin Imperial in Turkije Lara. Echt een super hotel en ze hebben ook een award paar dagen geleden gewonnen.
Uiteraard, maar ook dat maakt niet uit.. kan ik/kunnen anderen zelf beoordelen wat wel of niet in hun kostenplaatje past! Thnx voor je 1e inbreng! Dat hotel had ik inderdaad gezien gisteren...erg mooi.
Dat is ook zo. Deze lijkt me ook heel leuk. ClubHotel RIU Gran Canaria (Hotel), Spanje met Arke.nl Maar ja nu ik naar Delphin Imperial ben geweest vind ik het erg lastig nog een hotel te vinden die er uberhaupt in de buurt komt
Jeetje, haha die is ook wel echt heel mooi en luxe! Voor ons is die wel een beetje boven budget hoor haha, maaar ze zijn beide echt heel gaaf ja.
Ja dat wel maar als ik eerlijk ben die van RIU is echt min. 1000 euro duurder! dan Imperial en Imperial heeft echt veel meer wat je ervoor terug krijgt. Maar gisteren gaan kijken en heb al aantal hotels opgeslagen. Vind het zo leuk om te zoeken ed Zal vanavond nog een aantal plaatsen haha die minder duur zijn dan bovenstaande
jaa vind het ook erg leuk!! hihi heb ook een hele lijst maar veel zijn nog geen prijzen vanaf bekend.
Inmiddels 1 hotel dat me erg aanspreekt, qua glijbanen/kidsclub enz als qua prijs. Eftalia Splash resort. 10 dagen, net buiten het hoogseizoen (28 juni en dan 10 dagen) naar turkije, erg mooi hotel en splinternieuw: gebouwd in mei 2013. All-in, 4 personen (2 kinderen) voor 1967 euro in een familiesuite dus 1 extra slaapkamer naast alleen de hotelkamer. Vind ik wel een mooie all in prijs!!
Die had ik al gezien en is inderdaad niet duur. Helaas zijn wij vanaf nu gebonden aan de hoogseizoenen. SPLASH WORLD Marina Parc (Aparthotel), Spanje met Arke.nl Sirenis Seaview Country Club (Aparthotel), Spanje met Arke.nl HOLLAND VAKANTIE CLUB Protur Safari Park (Aparthotel), Spanje met Arke.nl Star Beach Village & Waterpark (Hotel), Griekenland met Arke.nl Grecotel Daphnila Bay Thalasso (Hotel), Griekenland met Arke.nl Bij de bovenste zijn kinderen tot 14 jaar zelfs gratis
Hier mijn lijstje wat ik heb gemaakt uit allerlei topics hier op ZP...met mensen die hotels aanraden... Dus nu eindelijk in 1 topic, haha. Aanvullingen welkom Lindos Princess Beach ressort, Rhodos Imperial Belvedère, Kreta Invisa figueral Resort ibiza Galaxy hotel Zakynthos Griekenland Pelagos kos Griekenland Holland club kipriotis village Griekenland Kipriotis panorama aqualand Griekenland Aegean view kos Griekenland Side mare resort Side, turkije Can garden beach Turkije Club golden beach Royal wings lara turkije Barut Hemera Side turkije Magic life Belek Siam elegance belek Hotel Asteria Sorgun Side Splash world Eftalia resort turkije Eftalia resort & spa Turkije Granada Luxery resort en Spa Alanya Long beach resort & spa Turkije Club paradiso turkije Aqua fantasy in Turkije Utopia wordt turkije Invisa Figueral Resort Ibiza Hotel Grand Prestige Side turkije Hotel Grand CettiaTurkije Marmaris Indien Egypte weer reisbaar is: Hotel Tropicana Grand Azure Egypte Sharm El Sheikh Hotel Three Corners Sea Beach Resort Egypte Marsa Alam Hotel Primasol Titanic Resort en Aquapark Egypte Hurghada Hotel Dreams Beach Resort Egypte Sharm El Sheikh
Wauw, wat een lijst! Succes met kiezen. Wij zijn in juli naar Invisa Figureal Resort geweest. Was fantastisch! Kids wilden niet meer naar huis haha.
Haha ik heb ze ook nog niet allemaal bekeken hoor en veel zijn er nog niet te boeken op dit moment, prijzen nog niet bekend.