Dagje Utrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zou jij met een 2,5 maand oude baby 3 uur met de trein gaan om een dagje utrecht te doen???

Ik ga morgen naar utrecht maar voel me op de een of andere manier schuldig tegenover mn baby ook al neem ik haar mee, vind die reis zo lang in de trein (al zal ze er waarschijnlijk weinig van meekrijgen) ze krijgt BV dus das verder geen probleem, en de treinen hier hebben arico dus de hitte valt ook mee maar toch...

Of ligt het aan mij ??

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.047
    3.883
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nee, dat zou ik niet doen.

Daarnaast, als haar vader op haar let hoef je je toch niet schuldig te voelen?

Wat ga je in Utrecht doen? De voeding mag dan geen probleem zijn, maar hoe zit het met haar rust en de benodigde schone luiers?

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

3 uur heen en 3 uur terug?
    Nee, dan zou ik een dagje dichterbij huis weggaan

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ze vind het heerlijk buiten en hoe drukker hoe beter ze slaapt, dochter is nogal apart hihi,

Luiers kan ik zo verschonen in de bak of in een MAc donalds ofzo

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik denk dat het helemaal aan jezelf ligt, ik deed en doe dat dus wel gewoon ook met de allerkleinste en sommige vinden dat de kleine in bed hoort te slapen dus waar je jezelf goed bij voelt moet je doen :)

(bedenk me net dat dit eigenlijk geen antwoord is sorry:))

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Lijkt me voor je baby geen probleem hoor. Ze zal veel slapen, op deze leeftijd willen toch nog niet wandelen en ze kan mooi rondkijken. Het is wel een gedoe om alles mee te nemen en in een drukken winkelstraat met een wagen te manouvreren en je moet je toch aanpassen aan haar schema. Is het niet voor jezelf relaxter om haar bij papa te laten en lekker een dagje zelf te gaan? Daar is echt niks mis mee hoor!

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    We gaan naar de markt en heb haar spullen bij mijn eigen tas in flesje water heb ik erbij mn schoonzus met haar meid van bijna een jaar gaat ook mee dus die heeft ook het een en ander i zich mocht er iets aan de hand zijn.

Bij papa laten is geen optie geef fulltime BV en kan niet kolven.

3 week geleden dagje stad gedaan en daar slaapt ze zonder moeite zo 5/6 uur achtermekaar door, doordat ze dan constand in beweging is in de bak

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ga je echt puur voor de markt?
    Want sinds Vredenburg open ligt, is hij flink achteruit gegaan meis!

10. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik heb werkelijk geen idee ben er nog nooit geweest verder, schoonmoeder een schoonzus hebben me gevraagt, ze wouden me graag een dagje mee omdaat ik 24/7 500% voor de meid ga...

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou het met deze hitte en zo'n kleintje niet doen

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd die markt is nu echt niet leuk meer, ik was er 2 maandjes geleden en echt alles ligt open daar. Daarbij zou ik zelf eerder naar de Albert Cuyp gaan, is veel leuker en groter dan die van Utrecht...

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb het nooit gedaan. Ik ga elk jaar wel even een dagje naar hoog caterijne en utrecht zelf in maar ik heb ze nog nooit meegenomen. Ik moet namelijk ook 3uren in de trein ik vind het zelf al niks aan, laat staan dat ik me kleintjes meenam. Plus dat het vaak erg warm is in de trein. Maar goed het is ieder voor zich natuurlijk. als jij je er goed bij voelt moet je het doen, maar ik zelf doe het niet. Dan maar even een paar uurtjes zonder me kleintjes....

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

moet er niet aan denken met een baby, en niet alle treinen hebben airco hoor.... daarbij is het ook volgens mij helemaal niet goed, van 26 graden in een ijskoude trein en daarna weer de hitte in. ze ligt dan ook wel erg lang in de maxi cosi... nou is dat voor een keertje niet zon ramp.. maar met deze hitte? als mijn zoontje met deze hitte een half uur in dat ding ligt is ie al zeiknat van het zweet en gaat ie mekkeren....

kan je niet beter lekker gaan zwemmen ofzo? dan heeft je meid er ook nog wat aan, als je toch zegt dat je altijd 500% voor haar gaat, zou ik zeker niet morgen, de heetste dag van de maand gaan winkelen in utrecht...

15. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Hoezo in de maxi cosi? Ik heb nooit een maxi cosi op de wagen gehad; gewoon altijd in de wandelwagenbak. Als het jou wat lijkt, moet je het gewoon doen. Mijn keuze zou het niet zijn maar voor zo'n heel kleintje vind ik het zeker niet zielig: slapen nog het grootste deel van de dag. Voor dat kindje van een jaar vind ik het wel een beetje sneu, maar dat is mijn mening;)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik zou het niet doen, haat reizen met de trein. Maar als jij het leuk vind, voor je kindje zal t niet slecht zijn hoor :D

Deel Deze Pagina