Jaja ik ben echt serieus bezig met buiten spelen en wil wat spullen voor buiten voor Emma. We hebben een grote tuin dus dat komt goed uit. Ik ben op Marktplaats aan het neuzen voor een glijbaan voor Emma. Nu had ik deze van Smoby al gezien. Die mag ik voor 30 euro ophalen bij ze. Marktplaats.nl > Smoby glijbaan met 3 treden - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed Maar nu zie ik deze ook staan van Little Tikes Marktplaats.nl > Grote glijbaan van Little Tikes - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed ik weet nog niet wat ze ervoor willen hebben maar er is als 30 euro geboden dus het word wel meer als de bovenste. Nu mijn vraag voor welke zouden jullie gaan? ik ken beide merken en ik dacht dat ze beide ook stevig en goed zijn. Waar heeft Emma langer wat aan?
Ik zou die van Smoby kiezen! Die is hartstikke leuk, en die andere biedt niet echt veel meer mogelijkheden.
Ik heb zelf die van Little Tikes ook van marktplaats. Doet het prima hier, maar die van Smoby lijkt mij ook Prima.
ons mannetje is ongeveer net zo oud maar klimt zelf de trap van glijbaan 2 al op en loopt er ook zo op via het glijgedeelte. (wel onder begeleiding natuurlijk) een erg toegankelijke glijbaan dus ook al is ie wat hoger dan de eerste. denk dat je meisje daar wat langer wat aan heeft.
Ben toevallig net bij de intertoys die van little tikes gaan halen, een groene. Was nu nog in de aanbieding voor 89,99. We hebben hem net in elkaar gezet en hij is super!
haha zag ook dat je de tuinslang erop aan kan sluiten maar had nog niet verder erover nagedacht, maar idd dat je hem kan natsproeien is wel erg leuk. Hier neigde mijn man naar de Smoby en ik wist het nog niet. maar nu neig ik er eigenlijk ook wel naar. Ook omdat de Little tikes sowieso duurder word en heel veel geld hebben we er niet voor
ik zou voor de little tikes gaan. Leuk die tuinslangaansluiting van smoby, maar heb daar al wat ongelukjes mee zien gebeuren. Ik denk dat die 3 treetjes snel saai worden. Ik zou voor de grotere van little tikes gaan. Zo veel extra's hoeft een glijbaan toch ook niet te hebben, die is al leuk van zichzelf
Ik zou kiezen voor Little Tikes, die is hoger, daar kan ze langer mee vooruit. Wij hebben nu een glijbaantje van 3 treden en met bijna 2 glijdt ze 10 cm naar beneden en komt dan al met haar voeten in de bocht van de glijbaan vast te zitten.
Ik zelf vind van de little tikes de opstapjes er vele malen veiliger uitzien voor die kleine voetjes dan die van de smoby. Ik zou dus voor die gaan.
ik heb van een buurvrouw een buitenglijbaan gekregen. Haar kinderen waren er te groot voor. Hij is niet supergroot maar dan heb je eerst een glijbaan zei ze. Heel lief van mijn buurvrouw. Emma vind hem erg leuk. Hij staat in huis nog. (voordeel van een kleine glijbaan) en gaat straks naar buiten
Hallo, Ik zit ook te denken om de little tikes te gaan kopen voor mijn dochtertje. Bedoelen jullie trouwens de "little tikes grote glijbaan"? Mijn dochter wordt in aug pas 2 en weet nu niet of deze dan nog niet te groot wordt? Je hebt ook nog de junior glijbaan hiervan, maar deze is dan tot een jaar of 4.. wat kiezen of hebben jullie gekozen voor jullie kindje van nog geen 2 jaar? Groetjes
Emma is ook nog geen twee maar we hadden in de speeltuin gezien dat ze wel van een grote glijbaan af kan. De grote glijbanen daar zou ik wel steeds bij willen zijn als ze eraf gaan de wat kleinere die zijn ook niet zo hoog die heeft Emma nu en dat gaat ook prima. Je kan als je dochter goed het trapje op kan en kan zitten de grote net zo goed nemen