ik heb t zelden.. 1x per jaar gaan hub en ik een weekend stedentrip doen.. heeeeerlijk, maar ook meteen lang zat!. kids gaan dan naar schoonzusje.. vinden ze heerlijk... of.. wij blijven gewoon thuis en plannen alleen maar leuke dingen waar we anders nooit aantoe komen... iedere vrijdagmorgen ben ik alleen thuis.. oudsten naar school en jongsten naar oma.. ene keer doe ik helemaal niks, andere keer ga ik heerlijk met keiharde muziek als een tornado door t huis.. ook lekker!!...
nooooit mijn man van 31 zit sinds 2 jaar thuis wegens een herseninfarct en is er dus altijd....soms best moeilijk, maar ik sport sinds kort dat is mijn ding....en soms brengen we de kleine naar oma dat we samen iets kunnen doen, maar echt alleen ben ik nooit.
ik zou ook zo graag een dagje willen zonder mijn uk en vriend. we zijn jan dit jaar 2 dagen weg geweest samen 1 nachtje hotel en lekker eten. aankomend januari gaan we 3 dagen weg en dus 2 nachten. maar idd een dagje even helemaal alleen voor mezelf, o heerlijk. las iemand over keiharde muziek, dat draai ik gewoon als ze ligt te slapen smiddags
Oh heerlijk!!! Ik heb het ook niet vaak, maar moet zeggen mijn kleine man houdt ook van "disco" Dus heb regelmatig lekker de muziek aan en dan gaan we samen dansen en ik lekker meebleren Maar ik ga wel minstens 1 avond per maand lekker uit. Meestal om de week naar een dansavond bij de dansschool hier. En dan als het lukt ook nog 1 van die avonden na de dansavond met vriendinnen door naar een discotheek/danscafe. Gewoon even lekker dansen en niks moeten. Een hele dag voor mezelf vind ik persoonlijk wel raar. Zeker als ik thuis ben. Dan denk ik echt van: Joh waarom is Tygho er niet? Ik ben toch gewoon thuis, wat een onzin zeg! hahahahahahahahah
Op dit moment heb ik elke donderdag voor mezelf. Dan is mn vriend gewoon aan het werk en de meiden gaan naar de creche. Ik heb die ene dag aangehouden omdat ik begin dit jaar nog werkte en lang de hoop had snel weer werk te vinden. Dat wordt hem nu niet meer, dus over 2 weekjes is de creche tijd helaas afgelopen (maar over 3,5 maand gaan ze naar school). Ik kan daar echt van genieten hoor! Lekker doen waar ik zelf zin in heb zonder rekening met m'n kinderen of vriend te hoeven houden, zolang het maar niet elke dag is Juist nu is het fijn nu ik lichamelijk steeds meer klachten krijg. Die andere dagen van de week is het soms best zwaar, dus deze dag gebruik ik vaak om even bij te tanken.
uitgaan enzo doe ik wel regelmatig hoor met mijn man maar ook lekker met vriendinnen... maar echt een hele dag het huis voor me alleen komt zelden voor... soms gaat mijn man met de kids zwemmen een paar uurtjes of wat anders doen... maar vandaag gaan ze lekker de hele dag met papa op pad en komen pas ver na etenstijd thuis...
Héérlijk, zo'n dagje voor jezelf! Kind(eren) naar oppas of kdv, zelf een dagje vrijnemen van het werk en even lekker tot mezelf komen. Ik ben iemand die dit echt soms nodig heeft en ik laad er helemaal van op! Lekker in en om huis freubelen of even naar de stad, zonder rekening te hoeven houden met iemand.
Ik ga weleens weg als mijn man thuis is, maar ben nooit echt alleen thuis. Dat zou ik denk ik ook niet lekker vinden, de dagen dat ik vrij ben, vind ik het al heerlijk om met mijn zoon thuis te zijn. Ik ga in februari een weekendje met vriendinnen weg, ik heb er erg zin in, maar zie er tegelijkertijd wel tegenop om hem een weekend niet te zien. De week erna heb ik dan ook vrijgenomen haha.
Oh ja! Ik kan er echt naar uit kijken om even alleen te zijn... Lekker een avond / middag voor mezelf.. Heerlijk! En dan zijn man en kind 5 minuten weg... en dan vind ik het alleen zijn al niet leuk meer Haha, ik kan er echt naar uit kijken om een avond of middag alleen te zijn, maar als het dan zover is, dan hoeft het niet meer
Als ik een keer op vrijdag vrij ben, dan gaat Robyn wel naar het KDV en dan heb ik een dagje voor mezelf. Maar dat is al een jaar niet meer voorgekomen. Als ik vrij ben als opa oppast dan blijft ze gewoon lekker thuis bij mij. Ik mis het ook niet heel erg. Het is wel lekker om een dagje voor jezelf te hebben, maar ik heb Robyn liever gewoon lekker bij me.
Heerlijk meid Mijn oudste gaat al naar school, mijn jongste wordt 19 maart 4..Tot nu toe gerust weleens een enkele keer een paar uurtjes voor mezelf gehad, maar nooit lang. Ik ben nu al aan het fantaseren wat ik allemaal ga doen. Denk dat ik de eerste dag als ze beide een hele dag op school zitten, terug mijn bed in kruip en echt waar de heeeeeeeeeeeeeeeeele dag (van 9 tot half 3) ga chillen.... Wel dubbele gevoelens hoor, sluit toch ook een heel bijzondere periode van kleine kindjes af dan....Maar ik ben er eigenlijk wel heel erg aan toe om weer meer tijd voor mijn eigen ikkie te krijgen, na ruim 6 jaar..Een heerlijke mix tussen tijd voor mezelf en een uitgeruste gezellige mamma voor de kids....Èn niet te vergeten.....eindelijk tijd om onafgebroken mijn huis bij te houden
Ow, heerlijk is dat. Ik heb het maar zelden. Mijn kinds gaan iedere donderdag naar het kdv omdat ik dan werk, heel soms ben ik die dag vrij en breng ze dan weg.... wat een zaligheid. Maar het is niet zo dat ik dan niks doe (wat ik eigenlijk wel wil), maar dan is de kans om het huis eens goed te poetsen en ga vaak de stad nog ff in.
eigenlijk niet, ook niet heel erg veel behoefte aan, wel eens lekker lang in bad als de kindjes in bed liggen ofzo maar ik ben thuisblijfmama en mijn man werkt heel veel maar ik vind dat ik genoeg tijd voor mezelf heb (de kids kunnen even zichzelf vermaken met spelen en ze liggen elke dag om 19 uur in bed en dan heb ik de hele avond. Ik werk ook niet dus die tijd heb ik ook niet voor mezelf maar dat vind ik ook niet erg krijg er een hoop voor terug
nou ik vermaak me prima hoor ik ben ook een thuismama en zie mijn kinderen elke dag dus vind het echt niet erg om eens lekker helemaal alleen te zijn... ik mis soms gewoon mezelf eventjes... even lekker muziek draaien en gek doen zonder dat ik dan rekening hoef te houden met iemand... heb het huis lekker schoon en ga zo eens lekker douchen en dan eventjes de stad in slenteren en een patatje eten daar... en daarna lekker naar huis en op de bank liggen tv kijken heeeeerlijk!!!!! wat genieten zeg! ik kan nooit zomaar even mijn dochters een middagje naar opa en oma brengen want die wonen veel te ver en mijn eigen moeder wil dat niet... ik ben altijd bezig met anderen en dingen te doen voor een ander en voor mijn kinderen natuurlijk... ik doe dat ook echt met alle liefde maar ik ben ook nog mezelf en met zo'n dagje komt dat helemaal tot uiting!!! nou dames... ik ga...
Wat lekker! geniet ervan. Ik ben er wel aan toe om eens een dagje voor mezelf te hebben. Ik zou dan de hele dag gaan slapen denk ik want ik ben doodmoe.... pffffffff
Zomaar in eens kunnen bedenken dat je de komende anderhalf uur niet bereikbaar bent omdat je in bad gaat. Ah, de gedachte alleen al! Heerlijk. T.S. Geniet er van. Janna
Ik neem heel soms een vrije dag en breng dan mijn zoontje wel naar het kdv. Is nu 2 keer gebeurd. Ik heb af en toe echt zo'n dagje nodig. Lekker met een paar tijdschriften op de bank of in bed...heerlijk. Maar ben ook wel weer heel erg blij als mn ventje weer thuis is. Haal m dan ook gelijk op aan begin ophaaltijd.
Ik heb het iedere schoolvakantie. De opvang loopt dan gewoon door op maandag en dinsdag en daardoor heb ik 2 dagen voor mezelf. Net dus weer 2 dagen gehad, heerlijk. Op de 1e dag maak ik er altijd een lui dagje van, uitslapen tot het middaguur en daarna beetje rommelen in huis. Gisteren heb ik lekker gewinkeld met een vriendin. Ik breng de jongens dan wel altijd later en haal ze ook weer op tijd op. De rest van de week/vakantie ben ik er weer volledig voor de jongens!