Waar (online) goede maar toch goedkope trampolines?

Discussie in 'De lounge' gestart door vanesje, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Heeft iemand de perfecte tip voor een solide en kwalitatieve trampoline die toch niet al te duur is?

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    marktplaats
    daar ben ik ook aan het kijken voor een trampoline

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Van de week had groupdeal een mooie actie voor 125 een 305cm met net eromheen ipv 249,00. Ben het helaas vergeten te doen s'avonds dus ik ben ook druk op zoek naar een andere manier nu....

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Haha dat had ik precies hetzelfde, gewoon vergeten te bestellen daarom nu hard op zoek.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Niet online, maar Karwei heeft ook een goede aanbieding, weet alleen niet of dat een stevige is. Lijkt mij wel.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier hebben wij hem gehaald:

Welkom bij Aximax

Wij hebben hem toen helemaal compleet opgehaald (afstand was te doen dus wij zijn hem gaan halen). Ze hadden toen een goede actie.
    Vergeleken met veel andere aanbieders en dus hier gekocht.
    Prima kwaliteit (tis zo'n grote), hij gaat aankomend seizoen voor het tweede jaar mee. We springen zelf ook :D

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    komende week is er een bij Intertoys in de aanbieding, 180 cm voor 60 euro. Staat hier nu al weer 2 jaar goed zijn werk te doen.

8. Coortje

Coortje Niet meer actief

markplaats!! Hebben wij net de onze ook vandaan!! Erg netjes en goed voor weinig!! Manlief staat nu net een gat te spitten in de tuin... hahaha ( 2.44 rondom en 70 cm diep hahaha

Deel Deze Pagina