Vanavond een avondje alleen thuis, joehoe!! Komt niet zo vaak voor . Wil een echte meidenfilm gaan kijken, welke is leuk?? Een grappige, romantische komedie! Heb al best veel gezien...dus ben benieuwd!!
Ik heb echt geen idee ik ken zo weinig films bij titel. Maar ik wil je wel ff heeeel veeeel plezier wensen geniet ervan!! Stiekem ben ik stront jaloers op je !! haha
Heb laatst valentines day en new years eve gezien. Die waren wel leuk, ken je die al? Ik vind Wimbledon ook altijd een erg leuke film, wel wat ouder maar onwijs leuk.
ben nog even verder aan het denken voor je: What happens in Las vegas The proposal He's just not that into you Love actuelly (beetje kerstig) friends with bennifits No strings attached
serendipity no reservations the rebound how to loose a guy in 10 days ken er zoveel...zelf ook altijd op zoek naar 1 die ik nog nie gezien heb.
Mean Girls niet echt romatisch wel leuk He is just not that in to you The Proposal Oldtimer: 10 things I hate about you Couples Retreat (te grappig )
500 day of summer, big fish, moulin rouge, i love you phillip morrison zijn niet je typishe romantische films maar wel erg goed! Of Bridget Jones
Ik twijfel nu of ik Valentine's day gezien heb. Volgens mij toch niet. Ben in de war met New Year's eve volgens mij haha! Nog meer??
The Ugly truth, is de laatste romantische comedy die ik heb gezien en vond hem echt super leuk. Al genoemd, maar ook heel leuk: - 10 things I hate about you - How to loose a guy in 10 days Deze 3 noem ik altijd, deze zijn dus wel erg blijven hangen. Ik ga even verder denken..
The bounty hunter (jennifer Aniston en Gerard Butler), ook wel grappig.. En zo'n film met Tom Cruise en Cameron Diaz, kom alleen niet op de naam. Erg, die heb ik zelfs nog in de bios gezien. Even opgezocht: Knight and day Killers! Met Katherine Heigl en Ashton Kutcher. Ook erg leuk!
Hier nog een paar die nog niet zijn genoemd: The accidental husband Just like heaven A guy thing Made of Honor Maid in Manhattan Letters to Juliet Blonde Ambition Penelope The wedding planner View from the top While you were sleeping Zookeeper Just friends You may not kiss the bride I Now Pronounce You Chuck & Larry What's your number? First daughter 13 going on 30 A Cinderella Story Ella Enchanted Just my luck Enchanted Prince & Me Love wrecked This time around I do (but I don't) Shallow Hal You've got mail Leap year Speechless Chasing Liberty Heartbreak kid Heartbreakers Sweet Home Alabama Prime Princess Diaries 1+2 (deel 2 vind ik het leukst) Ik ben ook dol op romcoms, maar helaas staan heel vaak dezelfde films in geposte lijstjes op het internet, dus ik zoek meestal zelf via IMDB i.c.m. MovieMeter. De laatste vind ik trouwens echt een aanrader, want je kan daar bijhouden welke films je hebt gezien (of nog wil zien of in bezit hebt). Ik heb overigens nog wel een extra lijstje achter de hand voor als je bovenstaande films allemaal al hebt gezien. Alvast veel plezier vanavond!
Ik ben niet zo van de romantische comedy's, maar die ik wel erg leuk vond zijn: - Fool's gold - 10 thing I hate about you