Ik ben echt totaal inspiratieloos als het gaat om dingen ondernemen met mijn zoontje. Kinderboerderij zijn we echt al super vaak geweest. Zwembad = leuk maar de drukte nu vind Finn echt helemaal niets. Speeltuin, lijkt me super maar is hij daar gewoon niet veel te klein voor? In woon in NB en we hebben natuurlijk DippieDoe en No No's land, Aquabest, Genniperparken, maar als ik dan op die websites kijk zie ik echt maar bar weinig voor Ini Mini's en om daar dan zoveel entree voor te betalen, dat zie ik echt niet zitten. Wat doen/deden jullie met de leeftijd rond 1 jaar? Op zijn verjaardag gaan we naar de dierentuin, maar daar ga je (ik in ieder geval) ook niet wekelijks heen.
Hey Shakes, Ja dat is voor ons dagelijkse kost met twee Labradors ik bedoelde echt "iets" wat we in het weekend als gezinnetje zouden kunnen doen
Onze kleine vindt de speeltuin al heel leuk hoor! Kliederen in de zandbak, samen op de schommel, aan mijn handen van de glijbaan en samen tegen papa op de wip! Dan nog even bal overgooien(rollen) en er zijn een paar uur voorbij. Wij nemen een speelkleed mee waar we tussendoor op uitrusten en wat eten/drinken pakken. Super gezellig.
Hier een dierentuinabo dus zijn daar zeer regelmatig wel. Verder idd kinderboerderij, gewoon een stuk fietsen want dat vind hij super, speeltuinen zijn favo hier. Hij rent zich rot (liep met 11 mnd als dus kon zijn eigen gang gaan) en ook de glijbaan en zandbak zijn populair in de speeltuin. Op zijn eerste verjaardag naar ballorig geweest. Vond hij geweldig met een balkenbak enzo.
Wij gingen (gaan) vaak naar de Loonse en drunense duinen, lekker een stuk door het bos wandelen, de kinderen kunnen heerlijk door het zand ravotten (met 11 mnd ook al leuk, lekker er doorheen kruipen, even bij de hertjes kijken en daarna een pannenkoek eten op het terras bij Restaurant Bos en Duin. Daar zit ook een speeltuin bij, zodat de oudste daar nig even kan spelen, terwijl wij toezicht houden vanaf het terras. Verder ook hier een dierentuinabbo (Blijdorp), dus ook daar vaak te vinden. Zeker het oceanium vindtmijn jongste nu al leuk, hij ligt met open mond naar de overzwemmende vissen te kijken. Bij de grote speeltuin zit een erg leuk peuterdeel, waar een kindje van 11 maanden zich ook echt wel kan vermaken. Naar het strand was hier op die leeftijd ook een succes. Een stuk fietsen Alles met beestjes (dus toch de kinderboerderij, dierenwinkel, enzv).
O ok. Maar op die leeftijd is alles toch leuk en boeiend voor hen? Gewoon naar een stad gaan wandelen, of naar een museum deden wij dan ook vaak. Omdat ze dan toch nog lang in de buggy kunnen en willen, meestal.
Dank jullie wel voor de reacties, ik dacht echt dat hij voor speeltuinen gewoon nog te klein was maar dat valt dus heel erg mee. Bij dierenrijk hadden ze vroeger wel een gezinsabbo, maar tegenwoordig is dat een jaarkaart p.p. En inderdaad naar de stad/winkelcentrum, dierenwinkel, park enzo, dat doen we ook. Fietsen doet papa, helaas door een kapotte knie is fietsen niet mogelijk voor mij