Dagje weg met dreumes 1,5

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mummy2012, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Wij willen in de meivakantie een weekend weg naar een bungalowpark met onze zoon van nu 1,5.
    Ik zit zelf te denken om richting de veluwe te gaan omdat ik daar nog nooit geweest ben en wij wel houden van fietsen in de natuur.

Naast fietsen willen we graag nog onze zoon blij maken met een dagje weg, maar het is lastig wat dan te gaan doen. Ik lees veel over koningin juliana toren, maar erg wisselende verhalen. Is dit te doen met een dreumes van 1,5 of wordt het echt pas leuk vanaf 2 jaar?
    Zijn er nog andere tips voor leuke dagjes weg in de buurt?

Iemand ook nog een leuke aanrader voor een bungalowpark omgeving veluwe?

Ik hoor het graag! :D

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Julianatoren is eigenlijk pas leuk als hij wat ouder is. Zou ik nu nog niet doen. Voor deze leeftijd is Malkenschoten echt een aanrader (als het mooi weer is). En misschien de Apenheul?

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Wij zijn in een bungalowpark bij Epe geweest en toen naar een kleine binnenspeeltuin bij een camping vlakbij (Heggies Speelschuur). Het is goed betaalbaar en onze zoon vond het geweldig in de ballenbak en kruipen op de kussens. Waarschijnlijk zijn er ook wel meer van dit soort initiatieven van kleine speeltuinen etc.
    Ik weet in ieder geval dat ik onze zoon blijer maak met een kinderboerderij of een ballenbak dan met een groot pretpark.

Deel Deze Pagina