Hallo, wij zijn nog op zoek naar leuke uitjes en ideeën voor een dagje weg met onze dreumes. Hij is 15 mnd en vindt het leuk om te ontdekken, dus een drukke plaats waar we hem doorlopend in de buggy moeten houden is niets voor hem. Voor ons ook niet trouwens, wij zijn niet van die massa-types. Waar moeten we nou echt eens heen? Graag op max 45 min/uur v Dordrecht, want die kleine v ons is niet bepaald dol op zijn autostoel
O jammer dat je niet zo ver weg wilt, want sprookjeswonderland Enkhuizen is fantastisch leuk! Ik woon daar ook ver vandaan, maar wij gingen dan rijden op de slaaptijd, zodat hij optimaal kon genieten daarna!
https://www.avonturenboerderij.nl/ Is dit iets voor je? Wij wonen hier vlakbij en zijn zelf nog niet geweest met onze meiden, maar mijn buren hebben ook twee dreumessen van die leeftijd en zeggen dat het erg leuk is.
Oud Valkeveen in Naarden is een leuk park! Dat is een grote buitenspeeltuin met attracties. Genoeg te doen voor dreumesen. Ze hebben oa een grote zandspeelplaats, een ballenbak, luchtkussens noem maar op. Het ligt aan een meer met een strandje, waar je ook kunt zwemmen. Wij zijn ook helemaal niet van de massa maar daar heb je niet het gevoel dat het druk is, omdat het zo ruim opgezet is.
Geen kinderboerderij in de buurt? Hier deed op die leeftijd vooral een binnenspeeltuin met ballenbak/glijbanen etc het erg goed. Op die leeftijd hebben ze geen idee waar ze zijn dus een duur (pret)park zou ik niet doen. Je kind wil lopen/rennen en ravotten. Echt een dagje uit zal het wel niet worden. Want ik neem aan dat hij nog slaapt ‘s middags?
Kan hij al een beetje stappen? Dan misschien een leuke pluktuin voor bloemen of fruit. Je zal zelf het meeste werk moeten doen denk ik haha, maar hij houdt er wel iets leuks aan over.
Ballenbak, zwembad, kinderboerderij, leuke wandeltocht door het bos. Volgens mij komen de open boerderij dagen er ook weer aan.
Hier id buurt heb je de Amsterdamse waterleidingduinen. Maar geen idee hoelang day rijden is voor jullie. Is een groot bos en duinen waar je de paden af kan en heerlijk rondwandelen. Wij nemen dan altijd een kleedje mee en gaan daar lekker zitten. En je komt er weinig mensen tegen, ondanks dat de parkeerplaats vol staat. Misschien bij jullie in de buurt zo iets? Plaswijck park zit bij jullie id buurt. Is ook heel leuk!
Wij wonen aan een groot park met stukjes natuur en grasvelden met bomen...mijn zoontje vindt het heerlijk om daar rond te kruipen en vanalles te ontdekken. Met mooi weer gaan wij gewoon op een kleedje picknicken oid.
Wij zijn zaterdag ook maar gewoon gaan picknicken dan, was een schot in de roos! Hij vond het geweldig! We zijn naar de Loonse en Drunense duinen geweest en hij heeft heerlijk zitten rommelen met takjes en zand. Natuurlijk komen er nog heel veel zonnige dagen dit jaar (hopen we dan maar) dus wie nog meer leuke uitjes weet: shoot! Ik heb er zelf ook eentje in de aanbieding voor de mensen met wat oudere kindjes: Lepeltje Lepeltje komt er weer aan.
Voor een overdekt uitje is het Familieparadijs in Zwijndrecht erg leuk! Heel groot en uitgebreid gedeelte voor de kleintjes!