Ik gebruik nu voor onze jongste aanwinst flesvoeding van AH, alleen waar kan ik dit handig in bewaren? Bij Finn gebruikten we Friso en daar had ik die bewaarbus van, alleen de zakjes waar de voeding van AH in zit is anders. Wie heeft er voor ons DE tip
gewoon een (curver) of tuppeware bewaardoos (als het maar goed afsluit). Deed ik bij dochter toen der tijd ook, afstrijken met een mes.
Ik heb ook voordat we de kma ontdekten flesvoeding van ah gegeven. Gooide ook de zak gewoon leeg. Rijstebloem e.d. Had ik gewoon in zo'n diepvriesdoosje (wit met blauwe deksel) zitten.
misschien staat hier nog een handige tip tussen: http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/345806-opbergbox-flesvoeding.html
Kijk daar kan ik wat mee...ik ga gewoon eens even uitproberen. Doen jullie dan wel om de zoveel tijd de bus even afwassen? Of na elke zak ofzo?
Ik heb gewoon goed afsluitbare plastic bakken gehaald bij de Action. Hier heb ik de Friso voeding in. Afstrijken met een mes en klaar
Hier ook AH voeding en deze gaat in de smartpack van Friso. Vond de smartpack zo leuk omdat deze van Lief! is maar werkt dus erg makkelijk.