Dagje weg met gezin

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Jebb, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,

Komend weekend zijn ml en ik een jaar getrouwd en tevens 5 jaar samen. De zaterdag heeft ml volgepland met een verassing en zijn werk. Nu wil ik hem ook 'verassen' en lekker met zijn drietjes een dagje weggaan, zondag.

Aangezien het Pinksteren is, vInd ik het helemaal lastig. Ik denk ruim:
    - Dagje Antwerpen (manlief houdt van lekker in de auto rijden) en ik heb eens gehoord dat er in Antwerpen een leuke dierentuin zit??
    - Plopsa indoor, maar ik denk dat onze dochter daar nog iets te jong voor is??
    - Lekker lunchen in het Noorden of de Waddeneilanden (zijn we nog nooit geweest) en daar een leuke kinderboerderij zoeken voor dl.
    - Thuis een lunch en diner verzorgen en heerlijk met zijn drietjes rommelen, spelen enz.

Iemand van jullie een leuk idee / tip??

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik zou gaan voor een dagje Antwerpen, al is je dochter ook te klein voor de dierentuin (die overigens heel gaaf is!)

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dierentuin met aquarium is vaak een succes met kleintjes. Dat intrigeert blijkbaar erg.
    Het noorden van Nederland kan ook mooi zijn, afhankelijk van het weer, strandje opzoeken? Een hele grote zandbak is ook super gaaf namelijk, als je een terrasje hebt is het voor jullie ook lekker.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    De zoo van Antwerpen is inderdaad erg leuk. Nog beter is Planckendael bij Mechelen. Daar kan je makkelijk een dag vullen. Plopsa is denk ik nog wat te vroeg voor jullie.

5. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Een dierentuin is hartstikke leuk voor de leeftijd van jullie dochter! Daarna lekker het centrum van Antwerpen in voor een lunch oid en je hebt een leuk dagje uit;)

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind verassen wel een erg definitieve verrassing ;)

Dierentuin is leuk! Mijn kids vonden dat heel jong al heel leuk hoor!

7. Jebb

Jebb Niet meer actief

Haha, domme spelfout inderdaad nu je het zegt!!

Helaas kan geen van alle doorgaan, mijn man is vannacht opgenomen in het ziekenhuis. Hij ligt op IC met hartklachten. Belangrijkste nu is dus dat hij heel gauw opknapt!!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Voor de dierentuin is ze zeker niet te klein hoor...hier vonden ze het als baby al fantastisch, wij hebben een abbo op de antwerpse zoo...die is echt superleuk.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ow sterkte lees nu het laatste bericht pas.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit! Mijn zoontje is 8 maanden en gaat nu al schaterlachen als hij dieren ziet. Dus de kinderboerderij is al dolle pret. En antwerpen heeft een erg leuke zoo!!!

Edit: oh wat erg zeg! Sterkte!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Oh jeetje wat een schrik! Ik wou ook Zoo Antwerpen zeggen maar het is dus de IC geworden. Heel veel beterschap voor je man!

Deel Deze Pagina